Tahirah

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onnodig afgesloten terwijl rekening is betaald!!!

Mijn moeder heeft een abonnement bij jullie. Ze heeft vrijdag haar rekening betaald maar ze is nog steeds geblokkeerd. Ik vind dit niet kunnen want nu kan ze niet onbeperkt bellen/smsen en de dagen gaan gewoon voorbij. Gister heb ik de klantenservice gebelt en de dame die ik aan de telefoon kreeg zei dat ze afgelopen dinsdag gewoon weer kon bellen. Helaas is dat niet het geval en ondertussen is het alweer woensdag. Wat gaan jullie hier aan doen??
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo Tahirah, het klopt inderdaad dat wij een nummer na een aantal betalingsherinneringen blokkeren. op het moment dat de betaling (door de bank) wordt bijgeschreven op onze rekening, wordt de blokkade automatisch verwijderd.
Je moeder kan het beste haar toestel even een paar keer uit en aan zetten. Alle updates op het netwerk, lopen dan door.
Je bericht is van woensdag. Als je moeder nog steeds niet kan bellen, dan moet onze technische dienst er naar kijken. In dat geval kan je moeder het beste weer even contact opnemen met de collega's van de klantenservice.

Groeten, Per

Bekijk in context

1 Reactie 1
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo Tahirah, het klopt inderdaad dat wij een nummer na een aantal betalingsherinneringen blokkeren. op het moment dat de betaling (door de bank) wordt bijgeschreven op onze rekening, wordt de blokkade automatisch verwijderd.
Je moeder kan het beste haar toestel even een paar keer uit en aan zetten. Alle updates op het netwerk, lopen dan door.
Je bericht is van woensdag. Als je moeder nog steeds niet kan bellen, dan moet onze technische dienst er naar kijken. In dat geval kan je moeder het beste weer even contact opnemen met de collega's van de klantenservice.

Groeten, Per
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic