GabrielVisser

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onmogelijk My Vodafone account aanmaken

Als ik een account probeer aan te maken krijg ik constant deze melding na het aanmaken van een wachtwoord:
 
"Er is een fout opgetreden. Probeer het opnieuw, of neem contact op met Vodafone Klantenservice: 1200."
 
Ik heb al geprobeerd te bellen, maar geen van de opties heeft met mijn probleem te maken. Ik heb ook al ge'emailt zonder reactie en de Twitter hulp vertikt het om mij te beantwoorden.
 
Erg jammer dit.
3 Reacties 3
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Is jouw nummer voorheen toevallig een prepaid-nummer geweest?
 
Dan gaat er inderdaad iets fout in het systeem. Achter de schermen wordt er hard aan gewerkt, maar momenteel is de enige oplossing toch het bellen naar de klantenservice en hun vertellen dat je niet kunt registreren en daarbij melden dat je voorheen prepaid-klant was. Mijn collega's kunnen dan het probleem wel voor je verhelpen.
GabrielVisser
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Voorheen was dit een nummer bij T-Mobile, in abbonementsvorm.
 
Met dank aan de Twitter klantenservice heb ik nu wel een account (deze hebben ze voor mij aangemaakt) maar nu kan ik weer geen van mijn gegevens bekijken met de verschillende melding: 
 
"Je tegoed en verbruik is tijdelijk niet beschikbaar. We werken aan een oplossing."
"Deze data is momenteel niet beschikbaar."
"Deze gegevens zijn tijdelijk niet beschikbaar."
 
Ik begin een beetje te twijfelen of overstappen zo'n goed idee was. 😞
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Na het aanmaken van zo'n account kan het wel eens enkele dagen duren voor alle gegevens correct wroden weergegeven.
 
Mocht je aan het einde van de week nog de gegevens niet kunnen inzien via MyVodafone, neem dan nog even met de klantenservice contact op, dan kunnen zij voor je kijken waar het mis gaat.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic