flevo22

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Online rekening: een zegen of een last?

Beste Support,

Als bedrijf hebben wij contact gezocht met een partij die onze telecommunicatiemiddelen beheert. Naar contractbeheer van internet en telefonie,checken ze ook of het mobiel verbruik aansluit bij de abonnementen. Om deze rede zien wij ons genoodzaakt om de rekening online te ontvangen, zodat deze partij kan ´meekijken´ met onze factuur. Maar dit is helemaal geen goede ontwikkeling voor zakelijke klanten! Indien iedere (zakelijke) leverancier zijn factuur ´in the cloud´ gaat zetten, veilig achter slot en gebruikersnaam, wordt administratievoering nog een uitdagende klus. M/i heeft niemand daar trek in.

Wat ik vaak zie, is dat bedrijven hun facturen per mail uitreiken, én deze in een online omgeving beschikbaar stellen. Wellicht een idee om dit bij Vodafone ook door te voeren? Immers ben je als bedrijf toch wettelijk verplicht een factuur, digitaal of fysiek, uit te reiken?
1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi flevo22, allereerst: welkom op ons forum!

Ik ben niet bekend met de constructie die je nu voor het beheer van je abonnementen hebt dus het exacte probleem is me nog niet geheel duidelijk. Op dit moment heb je als (klein)zakelijke klant bij ons 2 manieren om de rekening te krijgen, namelijk via je zakelijke My Vodafone account. Daarnaast kun je de rekening (voor een klein bedrag extra) op papier ontvangen.

Uiteraard zijn er als je een beheerder in dienst neemt of een accountbeheerder bij ons hebt ongetwijfeld andere mogelijkheden, maar dit is de standaard-situatie.

Wat is daarin precies het gedeelte waar je tegen een probleem aanloopt? Is een papieren rekening de oplossing die je zoekt?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic