LeroyThoma

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Online opwaarderen opent telkens nieuw tapblad met "Session Expired". Please Help!

Ik wil online opwaarderen, maar telkens als ik op de link "Nu opwaarderen" bij My Vodafone klik wordt er een nieuw tapblad geopend en word ik gevraagd om opnieuw in te loggen ("Session Expired"). Als ik opnieuw inlog (maakt niet uit of ik een nieuw tapblad open of de link op deze pagina gebruik) begint het hele spelletje weer van voren af aan. Please help! Ik wil zooooo graag opwaarderen! B.v.d. Leroy 🙂
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Leroy, da's inderdaad niet erg handig 😄

Merk je dit nu nog steeds en helpt bv ook een andere browser gebruiken niet?

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Leroy, da's inderdaad niet erg handig 😄

Merk je dit nu nog steeds en helpt bv ook een andere browser gebruiken niet?
LeroyThoma
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Inderdaad ik gebruik voornamelijk Chrome als explorer, maar als ik via internet explorer wil opwaarderen werkt het wel.
 
Bedankt voor de tip!
 
M.v.g.
 
Leroy

ps.
Toch zou het fijn zijn als er naar de compatibility met Chrome gekeken zou kunnen worden.
 
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic