M_elissaaa

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Online bestelling

Ik heb 2 weken geleden mijn abbonoment verlengd met een nieuw toestel, Samsung galaxy S5. Nou ben ik nog steeds aan het wachten op de telefoon, terwijl de abbonoment van het toestel wel al van start is gegaan.
De eerste maand zou onbeperkt internetten zijn, nu moet ik dat dus met mn oude telefoon doen, terwijl ik juist een nieuwe telefoon heb gekozen vanwege de traagheid van de Iphone. Nu is mijn vraag, wanneer komt dit toestel bij mij thuis en zodra het afgeleverd is, kan die maand onbeperkt internetten dan ook pas in gaan
5 Reacties 5
M_elissaaa
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
*moderator edit: drie identieke berichten, deze berichten samengevoegd.*
itzdoomalex

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik wacht ook al 2 weken op mijn toestel maar dan de galaxy note 4. Nog steeds niet binnen. Klantenservice via chat en telefoon geven verkeerde informatie via telefoon lijkt t alsof ze zelf nergens iets van snappen, maar nog steeds geen oplossing....
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @M_elissaaa,

Uiteraard begrijpelijk dat je je telefoon snel wilt ontvangen! Zodra je je bestelling hebt geplaatst komt je telefoon via een automatisch proces uiteindelijk bij je terecht. Dit zal zo snel mogelijk gebeuren. Je kunt dit het beste afwachten.

Wanneer je toch graag de status wilt opvragen kun je uiteraard wel de status opvragen, dit kan echter niet via het Forum. Kijk voor alle informatie over het opvragen van de status van je bestelling op deze site. Daar vind je ook de telefoonnummers terug. Je kunt dan ook informeren wanneer je abonnement precies in zal gaan.

Het is overigens niet de bedoeling om hetzelfde bericht te copy/pasten op andere plekken op het Forum. Ik heb deze berichten samengevoegd en aangepast.
Elders

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
11 maart jongst lede heb ik mijn abonnement bij jullie verlengd. hierbij heb ik een iphone 6 plus uitgezocht. daarbij moest ik een bij betaling doen van 199,00 euro. na 2 maanden niets van jullie vernomen te hebben en meerdere malen te hebben gebeld, kreeg ik vrijdags eindelijk mijn telefoon binnen. deze heb ik echter 4 uur kunnen gebruiken alvorens deze het begaf. Na het weekend contact op genomen met de klantenservice. ik moest mijn telefoon maar laten op halen door jullie maker dan werd de schade bekeken en dan zou het geregeld worden. ik het bedrijf gebeld, krijg ik een vriendelijke mevrouw aan de telefoon die mij er op wijst dat als er iets mis is met een geleverd product binnen 14 dagen dat je dan recht hebt op een nieuw toestel. ik weer de klantenservice van vodafone gebeld. nouja hoe dat toch kon, dat een medewerker dat niet wist. aan het einde van het gesprek moest ik maar naar een vodafone winkel gaan. die kon mijn telefoon wel innemen en opsturen. ik naar een vodafone winkel toe. kom ik daar word mij verteld dat via de winkel niets kan terug sturen van de webshop???!! de medewerker stuurt mij naar het postkantoor om mijn telefoon aangetekend te laten versturen naar vodafone (8 euro verder). na een week wachten maar weer is op gebeld naar vodafone, of mijn verzending was aan gekomen. dat was inmiddels 28 mei. nou het was aangekomen het was nu nog wachten dat het toestel retour zou worden geboekt. na enige tijd weer wachten en weer geen geluid aan de kant van vodafone. maar weer is zelf opgebeld. ja nou hij staat wel retour geboekt, dus het toestel staat klaar om verzonden te worden. 2 weken later nog niets.. ik maar weer opgebeld, dit keer kreeg ik te horen (voor de 13 keer) dat dit toch echt niet kon. nou hij zou er achteraan gaan. een paar dagen later word ik op gebeld door vodafone ( ook voor het eerst!!). nou sorry voor al het ongemak, u hebt recht op een kleine vergoeding voor het wachten. en de telefoon word zo snel mogelijk opgestuurd, mogelijk heeft u hem overmorgen al… nou dat klinkt hoop vol. en nu tot de dag van vandaag nog niets…;!! ik wil langs deze weg vodafone bedanken voor haar top service! gegroet iemand die graag geholpen wil worden of het liefst vodafone wil verlaten
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Elders, jammer om te lezen dat je bestelling niet vlekkeloos is verlopen. Ik ga ervan uit dat onze collega's alsnog hun best doen om het z.s.m. op te lossen. We kunnen momenteel niet meer doen dan afwachten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic