Irene79

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Online Orderstatus

Hoi Allemaal !!
 
Afgelopen vrijdag kon ik mijn abonnement verlengen en heb dat meteen maar gedaan. Maar nu wil ik de online status van mijn bestelling bekijken en dan krijg ik alleen een wit scherm??
En dat is niet alleen vandaag, maar zondag en maandag ook. Toch een beetje jammer..
Ik heb namelijk mijn abonnement verlengt van een BB naar een Samsung, maar zodra je je abo verlengt, gaan meteen de nieuwe voorwaarden in van je nieuwe abo.
Opzich is dat natuurlijk prima, maar aangezien ik een BB had en dus BB internet (wat nu dus niet meer werkt), kan ik nu niet veel meer met deze telefoon, maar mijn nieuwe telefoon heb ik nog niet...
Maar ik zou graag willen weten wanneer mijn nieuwe wordt geleverd en dat zou ik dus graag ook online willen bekijken.
Enig idee wanneer ik dat online weer kan zien?
Alvast bedankt!
 
Groetjes, Irene.
 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi Irene,

Het is niet altijd mogelijk om de status van je aanvraag online op te volgen. Ik adviseer je om contact op te nemen met onze order-status afdeling. Zij kunnen je meer informatie geven: 0800-0200043.

We kunnen de BlackBerry bundel wel tijdelijk toevoegen. Zo kun je gebruik blijven maken van je BlackBerry totdat het nieuwe toestel geleverd is. Neem hiervoor even contact op via Twitter of Facebook.

Bekijk in context

14 Reacties 14
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi Irene,

Het is niet altijd mogelijk om de status van je aanvraag online op te volgen. Ik adviseer je om contact op te nemen met onze order-status afdeling. Zij kunnen je meer informatie geven: 0800-0200043.

We kunnen de BlackBerry bundel wel tijdelijk toevoegen. Zo kun je gebruik blijven maken van je BlackBerry totdat het nieuwe toestel geleverd is. Neem hiervoor even contact op via Twitter of Facebook.
Irene79
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi LindaM.
 
Dank je wel voor de snelle reactie.
Ik zal zeker even gaan bellen. Mocht het nodig zijn om eventueel nog een BB bundel toe te voegen, zal ik ook dat regelen. 😉
 
Groetjes, Irene.
 
Irene79
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi !!
 
Nou.. ik heb even gebeld en mij werd het volgende verteld: Het toestel is niet op voorraad !!
Oké.. dat kan nog.. maar nergens op de site stond vermeld dat de Samsung Galaxy S3 WIT een langere levertijd zou hebben..
Als ik dat namelijk had gezien/geweten.. had ik een paar dagen gewacht en had ik hem vandaag in de winkel gaan halen!
Want nu kan ik dus maar af gaan wachten wanneer hij wel weer op voorraad is en wanneer hij dan geleverd wordt en ondertussen kan ik vrijwel niets meer met mijn toestel die ik nu nog heb.
Ja.. ik kan dus een BB internetbundel erbij gaan kopen voor de tijd die nodig is en dus extra kosten...
Erg jammer dit.. en ik ben ook niet heel blij ...
Wat ik zeg.. als ik het had geweten was ik naar de winkel gegaan en had ik nu mijn telefoon kunnen hebben en kunnen gebruiken....
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi Irene79,

Ik kan me voostellen dat dit niet het nieuws is waar je op gehoopt had.
We kunnen inderdaad de BlackBerry bundel tijdelijk toevoegen. Neem dan even contact op via social media. Dan kijken we na wat er mogelijk is.

Het is mogelijk om de bestelling te annuleren. Je kunt het toestel daarna in de Vodafone winkel ophalen. De annulering kan wel een aantal werkdage n in beslag nemen.
Irene79
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi LindaM.
 
Nee.. dit is zeker niet het antwoord wat ik had verwacht!!! Omdat nergens staat dat het toestel langere levertijd heeft, dat mag er wel bijgezet worden! Ik heb dat vaker bij toestellen zien staan...
Maar wat heeft het voor zin om nu te annuleren? Dat kan een paar dagen duren en dan pas kan ik hem in de winkel halen..
Want het is dus niet zo dat ik nu annuleer en dat ik morgen naar de winkel kan?!! Dus ik ga het afwachten tot het einde van de week en dan ga ik weer bellen, als ik nog niets heb ontvangen..
En als ik dan nog geen levertermijn weet, dan ga ik kijken of het anders opgelost kan worden en of ik dan die BB internet bundel er nog bij doe..
Hoe dan ook.. ik vind het allemaal erg jammer...
 
Groetjes, Irene.
 
 
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi Irenen79,

Het annuleren van de bestelling duurt een aantal werkdagen. Helaas is dit niet in 1 dag te regelen 😞
Houd ons even op de hoogte.

ThorJ

Liefhebber
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Als het toestel in de winkel wèl op voorraad is, kun je toch gewoon als Vodafone even naar de winkel bellen om het toestel apart te laten leggen en tegen de klant zeggen dat ze'm in de dichtstbijzijnde winkel kan ophalen?
En als het toestel niet in de winkel op voorraad is, zeg je toch tegen de klant "sorry dat de info op onze website niet volledig is. We hebben uw BB bundel kostenloos voor een maand verlengd"...?
Jullie er voor minder dan €5 van af en de klant toch weer tevreden. Da's nou service! 😉

Jullie zijn toch zeker T-mobile niet.... 😛
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
ThorJ schreef:
Als het toestel in de winkel wèl op voorraad is, kun je toch gewoon als Vodafone even naar de winkel bellen om het toestel apart te laten leggen
*knip*

Haha, rood is meer mijn kleur idd 😉

Organisatorisch kun je niet in de winkel een toestel apart laten leggen voor iemand als die persoon online of telefonisch besteld heeft. Ingewikkeld verhaal, maar waar het in het kort op neer komt is dat je in een groot bedrijf als het onze diverse verkoopkanalen hebt met hun eigen voorraden, bepaalde eigen procedures, etcetera. Daar kun je eigenlijk niet omheen, dat geeft rommel.

Daarnaast, belangrijker voor jou als klant: dit verzoek krijgen we natuurlijk wel vaker 😉 Als iedereen telefonisch een toestel kon reserveren, dan kon je nooit bepalen hoeveel voorraad je nodig hebt in een winkel. Dan gaat de helft van de mensen die naar de winkel gaat daar met lege handen weg omdat alle toestellen gereserveerd zijn. En dat kan ook weer niet toch?
Irene79
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Bas..
 
Dat snap ik helemaal... maar....
Zet dan even online bij een toestel dat er een langere levertijd op zit.. dan kan iedereen voor zich beslissen of ze dan wachten of dat ze dan naar de winkel gaan!
Want wat ik hierboven al schreef.. als ik dat had geweten, was ik gewoon naar de winkel gegaan..
En het is allemaal heel aardig dat er oplossingen komen dat ik nog eventueel een bb internetbundel erbij kan nemen nu, voor zo lang het nodig is.. of dat ik de bestelling kan annuleren, waar weer dagen overheen gaan.
Maar dat is niet wat ik voor ogen had.
 
Maar goed.. dan heb ik nog een vraag:
Nu vroeg ik aan de telefoon of er een indicatie was van hoe lang het dan gaat duren. Nu kreeg ik als antwoord: Ja, dat weten we niet.
Er is toch wel bekend wanneer er weer leveringen komen? Of zeg ik nu iets heel raars?
 
Ik hoop dat ik me druk heb gemaakt/maak om niets en dat morgen of overmorgen alsnog mijn telefoon wordt geleverd... en anders ga ik vrijdag weer de klantenservice bellen.. en dan ben ik heel benieuwd .......
 
 @ThorJ.. Hahahaha.. leuke opmerking, die laatste.. 😄 Maar goed.. zoals je kan lezen in de reactie op jouw post, werkt dat helaas dus niet zo... 😞 😉
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Irene,

Ik heb voor je nagevraagd wanneer er een nieuwe levering verwacht wordt. Je kunt je toestel binnen 1-2 weken verwachten.

Nog een klein beetje geduld dus maar als je hem dan eindelijk hebt kun je er extra hard van genieten;)
ThorJ

Liefhebber
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
"....maar als je hem dan eindelijk hebt kun je er extra hard van genieten...."

En dat is de compensatie voor al die tijd (afgelopen week + 1 a 2 weken die het nog gaat duren) dat de klant geen gebruik heeft kunnen maken van dataverkeer? (dat waarschijnlijk wel in het abonnement berekend is?)


Wauw........




Irene79
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
1-2 weken.. lekker ruim begrip...

Ik was al niet blij, maar nu helemaal niet meer... 😞
 
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hey Irene,

Ik snap het wel maar we willen zoveel mogelijk teleurstelling voorkomen door niet té specifiek te zijn. Zodra wij een nieuwe voorraad binnen krijgen dan wordt deze weer verdeeld over de verschillende verkoopkanalen, en dan worden de bestellingen op volgorde van bestelling uitgeleverd.

We zouden graag willen dat we je meer duidelijkheid konden geven want we kunnen echt heel goed begrijpen dat je graag zo snel mogelijk wilt genieten van je nieuwe telefoon. Ik hoop echter dat je wel kunt begrijpen waarom we niet te specifiek kunnen zijn.

Heb je inmiddels al contact gehad via sociale media? Dan kunnen we via daar kijken wat de mogelijkheden zijn. Via het forum gaat dat namelijk een beetje lastig aangezien we jouw gegevens niet bij de hand hebben.
Irene79
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt Maartje.
 
Ik heb even een berichtje gestuurd via Facebook. 😉
 
Groetjes, Irene.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic