Eric1971

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onjuiste sms tarieven

Hallo,

Ik ben al wat jaren bij vodafone en het irriteert me nu aardig dat ik zie dat vodafone mij en andere klanten haast,bijna besteelt voor het sms'n.

De tarieven zijn 0,09 cent en niet 0,23 die vodafone voor een sms berekend en vangt.

Ik voel me net als velen benaderd door vodafone en dat zelfs voor klanten zoals ik die al ruim 15 jaar altijd te spreken waren over hun,lijkt me niet nodig dat vodafone dit zomaar kan doen naar bestaande en nieuwe klanten die vertrouwen hebben in hun netwerk....

Kom vodafone en doe openheid van zaken over dit probleem waar jullie veel klanten mee in het harnas werken,i
Het voelt alsof jullie mij en vele klanten "bestelen"
2 Reacties 2
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste Eric,

Heeft u het meer waarderen tarief wel aanstaan? Door de verandering in prepaid tarief plannen zijn sommige tarief plannen weggevallen. Dit zorgt er voor dat u terug gezet bent naar het standaard tarief van 23 cent
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi @Eric1971 , ik vermoed dat het verschil te verklaren is met deze informatie (zie tab: tarieven & voorwaarden en evt "dit wil je ook weten").

Bij het huidige Prepaid+ prepaid-plan gelden twee tarieven: het bonustarief en het reguliere tarief. Het bonustarief geldt tot 30 dagen na je laatste opwaardering (net zoals de bonus). Als het langer dan 30 dagen geleden is dat je hebt opgewaardeerd, dan geldt het normale tarief van 23 cent.

Heb je inderdaad langer dan 30 dagen geleden opgewaardeerd?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic