Emmy38

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Onjuiste factuur?

Per februari heb ik mijn (aflopende) abonnement omgezet in Vodafone Sim Only Scherp L (300 belminuten/sms en 500 MB). Dit zou E15 per maand moeten kosten.
Echter ik krijg nu een rekening van E10,44. Klinkt leuk, bijna 5 euro lager, maar dit klopt toch niet? De aankondiging voor mijn nieuwe rekening van maart betrof ook dit lagere bedrag. Ik heb geen zin om straks ineens van alles te moeten terugbetalen vandaar mijn vraag op dit forum. Hoe kan dit?

(Aangezien het al een paar dagen onmogelijk is via de chat of telefoon contact te krijgen met een medewerker van de klantenservice probeer ik het op deze manier. Ik ben het zat steeds 45 cent per bericht te moeten betalen om te horen dat het te druk is en ik later moet terugbellen zonder dat ik mijn vraag heb kunnen stellen)
9 Reacties 9
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Emmy38

Als je abonnement later dan 1 februari in is gegaan dan betaal je de abonnementskosten alleen voor de dagen dat het abonnement actief is. Stel je abonnement is in gegaan op 14 februari, dan betaal je de helft van de abonnementskosten (= naar rato). Op de 1e van de volgende maand krijg je wel de volledige bundels en betaal je dus ook de volledige abonnementskosten.
Emmy38
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je reactie. Je antwoord is op zich helder, echter in mijn geval is mijn nieuwe abo ingegaan op 30 januari jl. Of is het zo dat ik voor de maand februari minder hoef te betalen omdat het een korte maand is?
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Emmy38

Nee, normaal gesproken niet. Kun je eens kijken welke periode in rekening is gebracht? Achter het bedrag staat namelijk ook een datum.
Emmy38
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
De abonnementskosten zijn van 1 t/m 28 februari.
(De vorige factuur; de laatste maand van mijn vorige abo) ging over abonnementskosten van 1 t/m 31 januari)

Ik heb in de maand januari niet buiten mijn bundel gebeld of ge-internet (weet niet of dit van belang is maar ik zeg het er maar even bij).


Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Vreemd. In dat geval zou ik het zo even niet weten en dan denk ik dat het toch handiger is als iemand van de klantenservice even met je mee kijkt. Misschien is het dan wel te verklaren.
Emmy38
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Beste Maartje,

Heb je nog een advies op welk tijdstip ik het beste kan bellen of chatten? Probeerde net weer de chat maar daar is het wederom te druk.

Groet Emmy
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Emmy38

De drukte verschilt echt per dag en per tijdstip. Ik kan nu niet zeggen dat het bijvoorbeeld om 11 uur minder druk is aangezien ik dat ook niet weet. Ik weet alleen wel dat we er op Twitter, Facebook en de chat 24/7 zijn. 😉
Emmy38
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Chat is helaas niet 24/7; daar lees ik elke keer weer dat "het op dit moment erg druk is" en dat "er niemand vrij is om met je te chatten". En of "ik het later weer wil proberen". Dus dat schiet niet op.
En om nu voor één vraagje aan de klantenservice speciaal een twitter- of facebookaccount aan te maken gaat me wat te ver...
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Emmy38

Het feit dat er staat dat het druk is, is een teken dat er mensen aanwezig zijn om te chatten. Je hebt in ieder geval ook nog de keuze om te bellen, maar ook daar is het druk op dit moment.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic