lindadubbink

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onjuist verwekt abonnement?!?

Beste,

Ik heb een aantal dagen geleden een berichtje gestuurd via de helpdesk. Hierin wordt beloofd dat er geantwoord wordt binnen 2 werkdagen. Tot op heden heb ik helaas geen reactie ontvangen. Vandaar dat ik mijn vraag hier op het forum stel.

Ik heb mijn abonnement vorige week verlengd en overgezet naar een vodafone red e abonnement. Deze is telefonisch verlengd. Ik heb hierin afgesproken dat er 2GB internet per maand bij zit. Dit zie ik echter niet terug op de orderbevesting e.d. Kan iemand hier z.s.m. op terug komen? Vind het nogal een verschil, dus wanneer ik recht heb op 2GB internet en dit hier nu niet bij in zit zie ik dit wel graag z.s.m. veranderen!

Ik hoop hier wel op een snelle reactie, alvast bedankt,

Linda Dubbink
1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Linda,
Je kunt met deze hele specifieke vraag echt beter met de klanten-service van Vodafone bellen.
Met je mobiele telefoon: 1201
Of anders: 0800 - 0560
Hoed je order-nummer bij de hand.

Je kunt ook altijd nog je nieuwe Contract mobiele telefoonaansluiting controleren, of jouw afspraken daarop wel corr ect staan vermeld. Zo niet. Dan teken je het contract gewoon niet.
Maar bellen is sneller.

Succes !

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic