jlew

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ongewenste verlenging abonnement


Mijn abonnement is vorig jaar verlopen. Ik had geen telefoon van jullie nodig en ik kon nog steeds bellen en gebeld worden.

Toen een van jullie medewerkers contact met mij opnam en vertelde dat het handiger was om te veranderen naar een SIM ONLY heb ik hem gevraagd of ik deze alsnog tussentijds op zou kunnen zeggen of omzetten voor een nieuwe telefoon. Ik zou namelijk nooit twee jaar aan een SIM ONLY abonnement vast zitten aangezien je normaal gesproken niet 3 a 4 jaar een toestel hebt. Dat zou een domme zet zijn.

Hij beloofde mij dat dit niet het geval was en je alsnog aanpassingen of veranderingen kon doorgeven. Nu wil ik mijn abonnement aanpassen en nu krijg ik te horen dat ik twee jaar aan een SIM ONLY abonnement vast zit. Ik baal enorm van de gang van zaken doordat mij iets anders is verteld door een van jullie medewerkers.
1 Reactie 1
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @jlew ,

Wat en nare situatie! Meld je feedback eens op www.vodafone.nl/feedback de afdeling zal dan zo snel mogelijk contact met je opnemen om te kijken of er en oplossing samen te vinden is.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic