Franklin100

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ongewenste telefoontjes

Sinds paar weken wordt ik elke dag, avond gebeld door 020, 085 en buitenlandse nummers gebeld,

Uiteraard zo'n formulier ingevuld, maar nog niets gehoord,

Gisteravond en Vanochtend werd ik constant gebeld.

+31 20 553 4036
+31 20 503 1110
+31 20 573 4599
+31 20 544 9654

+31 20 546 9106
+370 652 76603
+ 31 20 535 0522

Vodafone, wat gaan we hier aan doen?

Ik kan zo niet verder, behalve dat het zeer hinderlijk is, weet ik niet of het ook nog financiële gevolgen heeft.

Kunnen jullie dit soort nummers blokkeren?

Bij mijn vorige provider heb ik 24 jaar (zo oud als mijn dochter is) nooit last gehad van dit gebeuren.

Graag uw spoedige reactie

Franklin
5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Franklin100
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Vodafone kan niet zomaar nummer blokkeren, daar zal een onderzoek naar moeten worden gedaan en meerdere mensen moeten hier dan last van hebben. Wat je kan doen om de nummers te blokkeren is via je eigen telefoon. Elk mobiel geeft de mogelijkheid om nummers te blokkeren en als deze dan weer bellen zullen ze niet meer op je telefoon overgaan.

via Google is te vinden, op naam van je toestel met blokkeren nummers te zoeken, hoe je dit kan doen.
Probeer het en laat nog even weten of het is gelukt.
Franklin100
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor uw snelle reactie,

U heeft de nummers gezien, dus u kan onderzoekje starten.

Maar gewoon even eerlijk tegen elkaar.

24 jaar lang bij concurrent nooit dit soort problemen gehad, want dit probleem speelt al jaren!! en bij vodafone heb ik helaas wel deze shit, en ik kan telefoon s avonds niet uitzetten ivm werk,

Kan die andere provider dan wel op hun services dit soort nummers sneller blokkeren of zo?

Ben wel beetje verrast
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Ik werk niet voor Vodafone maar weet wel dat ze niet zomaar nummer kunnen blokkeren. Hier zal dan een onderzoek naar gedaan worden als je deze via een speciale webpagina van Vodafone hebt opgegeven. En dan is het nog maar de vraag wat voor nummers het zijn en of deze dan ook echt op een zwarte lijst moeten komen. Aangiften doen bij politie, als je door deze lastig gevallen wordt, is dan zeker handig om te hebben. Mocht je echt zien als het mensen zijn die je lastig vallen.

Zelf de nummer blokkeren in je toestel is op dit moment het makkelijkste om te doen.
En daarnaast kan je dan via de speciale webpagina een opmerking geven.

Of een andere provider deze nummer wel kan blokkeren, geen idee. Misschien hebben die je toen niet gebeld, dat kan ook. Het kan ook zijn dat iemand bij een advertentie een verkeerd nuimmer heeft geplaatst en dit zelf niet eens weet en misschien 1 cijfer anders is dan die van jou.

Hoe dan ook, zomaar blokkeren door Vodafone is denk ik vrij lastig.
Hier op de Community kunnen we niet veel doen omdat wij onder elkaar klanten zijn die klanten helpen. Ik ben ook een klant en kan niet in het systeem kijken, daarom moet je echt met Vodafone overleggen via de klantenservice van Vodafone en ander door een privé bericht te sturen via Twitter en/of Facebook.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
@Franklin100

Het beste is inderdaad om een melding hiervan bij ons te doen via het formulier dat Energieboy ook doorgeeft. Maar ik begreep uit jouw bericht dat je dit ook al aan ons door hebt gegeven? Wacht in dat geval even onze reactie af. We gaan ermee aan de slag.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic