Wat moet je doen wanneer je structureel post en facturen ontvang op jouw adres en dat is gericht aan een bedrijf dat daar niet gevestigd is?
Wij zijn sinds 2021 eigenaar van een BusinessCenter in Hengelo waar verschillende bedrijven zijn gevestigd. Nu ontvangen wij wel eens post van een bedrijf wat daar niet meer gevestigd is (ongeveer 70 tot 80 poststukken per week). Dat levert overlast op voor ons en voor onze huurders. Daarom registreren wij de post stukken in onze administratie en sturen wij deze post netjes retour met de mededeling dat de geadresseerde niet meer in ons pand is gevestigd. Je verwacht van een bedrijf dat je serieus met je relatie om gaat en tracht het adres van je relatie te achter halen. Mocht dat na herhaaldelijke retourneren van de post niet lukken, nemen wij contact op met de afzender met het verzoek om te stoppen. Veel bedrijven doen dat!
Bij Vodafone hebben wij nu al echt (schrik niet) tegen de tientallen retourzendingen, elf keer contact opgenomen via chat, mail, schriftelijk (ja echt per post), telefonisch (kreeg je een grove reactie terug), zelfs onze eigen abonnement bij Vodafone opgezegd. Niets help....
Heeft iemand een idee?
PS Overigens vodafone het structureel versturen van ongewenste en onjuiste post is onrechtmatig. @Vodafone graag oplossen en een taart voor ons team