Doeterniettoe

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ongewenste SMS van Vodafone zelf

Ik wordt behoorlijk hopeloos van de onbereikbaarheid van Vodafone.

 

Ik blijf SMSjes krijgen van Vodafone over dat een factuur zou klaar staan. Ik HEB helemaal geen abonnement bij Vodafone. 

Dit nummer is meegegaan van een oud zakelijk abonnement. En reeds terwijl ik bij die werkgever werkte heb ik al eens aan de account manager aangegeven dat ze mijn nummer niet moesten hebben maar van de support afdeling die de abonnementen beheert. 

 

En nu ben ik daar weg en ALSNOG krijg ik SMSjes over de factuur die klaar zou staan. 

Hou daar onmiddelijk mee op. Zorg alsjeblieft dat je het nummer - wat in mijn profiel staat - in jullie systemen vindt en overal waar het niet relevant is weghaalt. 

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3301Posts
  • 971Oplossingen
  • 1083Likes

Hi @Doeterniettoe, goedemorgen!

Ik snap dat je hopeloos wordt van deze SMS-berichten. Helemaal als dit van een oud zakelijk Vodafone abonnement was, welke nu ondergebracht is bij een andere provider. Helaas kan ik dit niet voor je oplossen, omdat we via deze weg geen inzage/rechten hebben in (oud) zakelijke abonnementen. Ik zou je willen vragen om eens contact op te nemen met Vodafone Businness en/of nogmaals jouw voormalig werkgever te benaderen hierover.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic