Hoi
Ongevraagd een abbonnement Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Iemand kan zomaar je nummer hebben ingevoerd of misschien ook wel per ongelijk, dat die z'n eigen nummer dacht in te voeren en nu blijkt het van iemand anders te zijn. Maar het kan ook gewoon onder het kopje fraude vallen en daar kan Vodafone ook niet zoveel aan doen. Uiteraard kunnen ze je wel helpen, maar deze kleine gevallen komt wel eens voor en dan is het het beste om contact op te nemen met Vodafone Klantenservice. Heb je overigens al gekeken op
payinfo.nl om te zien of je daar een abonnement hebt lopen? Deze kan je daar dan eventueel ook stoppen!
Mocht je nog vragen over de betaling en wat nu te doen dan kan je het beste de
klantenservice van Vodafone bellen of via de My Vodafone app (website) een chat starten met de klantenservice om te vragen wat je er mee kan doen (je kunt ook eventueel via hier een
chat starten). Lees meer info over ongewenste sms'jes:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/telefonische-overlast-melden-of-betaalde-dien...Eventueel kan je nog een prive bericht sturen via
Twitter en/of
Facebook en daar zitten ook mensen die je verder kunnen helpen. Zie je al denken, waarom niet via de Community. Dit komt omdat ze in je gegevens moeten kijken en dat is via hier niet mogelijk vanwege privacy.
Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen.