FrankS

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ongebruikte Vodafone software verwijderen

Door het zeer kleine telefoongeheugen van de HTC Wildfire s van slechts 150 MB zit dit geheugen snel vol. Niet alle applicaties zijn te verplaatsen naar de SD-kaart. De enige oplossing is dus het verwijderen van ongebruikte of zelden gebruikte software. 
De vodafone 360 diensten: 360 updates, 360 my web en de 360 shop, de Vodafone Music Shop en Qype zou ik graag ook verwijderen om ik deze programma's nooit gebruik. Ze werden automatisch geïnstalleerd toen ik het toestel ging gebruiken met een Vodafone simkaart. 
Hoe kan ik de bevengenoemde software verwijderen of toch verplaatsen naar de SD-kaart?
 
5 Reacties 5
Lange

Stamgast
  • 83Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
hai,
 
via instellingen naar toepassingen naar toepassingen beheren. Daar zou je ze moeten kunnen verwijderen of verplaatsen
 
groetjes,
FrankS
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De software op de reguliere manier verplaatsen of verwijderen lukte vooralsnog niet.
mpkossen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dit is vaak niet mogelijk omdat de software in de ROM zit gebakken (waar ik overigens fel tegenstander van ben). Helaas is de enige manier op al deze software (lees: zooi) te verwijderen je telefoon te rooten en het dan weg te gooien met een app als Titanium Backup. Bij mijn HTC Desire werkte Revolutionary (http://revolutionary.io/) erg goed.
Ruud72

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi
Als ik instellingen aanklik zie ik  toepassingen nergens staan. Kun je me helpen? Bedankt zovast!
har

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Ruud,
 
Als je links onder op het menu piltje drukt, zie je dan wel de bewuste apps in je lijst staan? Je hebt dan een Vodafone Branded toestel zoals ze noemen.
Zo ja, dan zul je toch via een Root manier of de stock ROM van HTC moeten installeren of custom ROM moeten installeren omdeze te kunnen verwijderen. 
Zie je de bewuste apps niet staan dan heb je van dit besproken topic geen last.
 
Mocht je meer vragen hebben horen we het hier wel.
 
gr,
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic