RichardH

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oneplus 8 - gaat Vodafone deze leveren?

Goedemiddag,

Ik ben benieuwd of de One pus 8 Pro ook door Vodafone zal worden aangeboden gezien ik helemaal geen Oneplus meer kan vinden. 

 

Alvast bedankt.

 

Mvg.Richard

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @RichardH . Welkom hier! 

Wij leveren momenteel helaas geen OnePlus toestellen. Of dit in de toekomst gaat veranderen, dat durf ik niet te zeggen. Ik vertrouw mijn glazen bol niet zo ;-). Vooralsnog dus niet, in elk geval. 

 

Bekijk in context

13 Reacties 13
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @RichardH 
Om eerlijk te zijn heb ik bij Vodafone deze nog niet online gezien. Ook het hele merk niet dus ik verwacht eigenlijk niet dat Vodafone deze ook gaat voeren. Nu ben ik nog niet zo lang klant dus ik weet ook niet wat ze in het verleden hebben verkocht. Als dit wel zo was geweest dan had deze denk ik ook al wel op de website gestaan. Je zou eventueel langs een Vodafone winkel kunnen gaan om te vragen of ze deze kunnen bestellen?

Wacht anders op een Vodafone medewerker en die kan je daar zeker meer uitleg over geven. Anders koop je hem via een andere website en gewoon met een Vodafone abonnement, dat kan natuurlijk ook 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @RichardH . Welkom hier! 

Wij leveren momenteel helaas geen OnePlus toestellen. Of dit in de toekomst gaat veranderen, dat durf ik niet te zeggen. Ik vertrouw mijn glazen bol niet zo ;-). Vooralsnog dus niet, in elk geval. 

 

Cactus

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Kan wel via belsimpel. 

Vreemd dat een stay positive moderator niet even meld.

Ps. Kwam op je vraag én belsimpel via google. 


*bericht aangepast door moderator - reclame mag hier niet geplaatst worden*

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Dat zal ik je vertellen @Cactus 
Je maakt nu reclame en dat mag niet volgens de regels van deze community. Dat is de reden waarom het er niet staat en waarom iemand van Vodafone dit zo ook niet zegt. 

Cactus

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Tnx @Energieboy jij leest tenminste de huisregels!

 

redo2015

Stamgast
  • 67Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes

Dus als ik het goed begrijp ben ik verplicht om over te stappen naar t mobile of ik kan hem kopen bij belsimpel.

nou dan maar belsimpel koop ik hem daar hoef ik niet over te stappen . 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Cactus wrote:

Tnx @Energieboy jij leest tenminste de huisregels!

 

Klopt, zoals je in je bericht inmiddels hebt kunnen lezen 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
redo2015 wrote:

Dus als ik het goed begrijp ben ik verplicht om over te stappen naar t mobile of ik kan hem kopen bij belsimpel.

nou dan maar belsimpel koop ik hem daar hoef ik niet over te stappen . 

Klopt helemaal @redo2015 
Als het toestel niet te koop is bij Vodafone dan kan je, als je bij Vodafone wil blijven, het toestel kopen via een andere weg en toch klant blijven bij Vodafone. Wil je dat niet dan zou je eventueel kunnen overstappen naar een andere provider, maar dat hoeft dus niet, je kan gewoon bij Vodafone blijven 

Zeker handig als je Vodafone & Ziggo hebt, want dan profiteer je ook nog van de extra’s. 

bartvries

Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De oneplus heeft bij Vodafone geen 4G bellen (VoLTE) certificering. Houdt er rekening mee dat Vodafone geen 3G netwerk meer heeft en je dus bij bellen terugvalt naar 2G (zonder tegelijk snel internet).  Een toestel wat wel VoLTE ondersteund is een betere keus.

Mila2029

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
bartvries wrote:

De oneplus heeft bij Vodafone geen 4G bellen (VoLTE) certificering. Houdt er rekening mee dat Vodafone geen 3G netwerk meer heeft en je dus bij bellen terugvalt naar 2G (zonder tegelijk snel internet).  Een toestel wat wel VoLTE ondersteund is een betere keus.

 

Nu maak je me bang, ik heb een order uitstaan voor een oneplus 8 pro bij een derde partij omdat vodafone deze niet zelf levert en ik wil absoluut geen Exynos toestel zoals Samsung (het regent klachten) en de zojuist verschenen oppo is veeeeel te duur (tov oneplus, xiaomi etc) en iphone vind ik verouderd en te gesloten. Volgens mij leveren ze geen betaalbare snapdragon 865 concurrenten van samsung om laatsgenoemde niet te benadelen, ik denk allerlei commerciele belangen die meespelen. (NIET besteld bij de 3e partij die in deze thread word genoemd) en dan icm met vodafone red 5g ready (50gb per maand) en nu begrijp ik dat 4g niet werkt?! Of is dit alleen tijdens bellen, want ik bel bijna nooit, doe alles zowat via whatsapp etc... Waarom wordt anders zo'n toestel dan aangeboden icm met een vodafone abonnement, heb ik nu een grootste fout gemaakt die je maar kan bedenken? Ik krijg het opeens spaans benauwd. Als alleen de kwaliteit van bellen terugloopt en het internet 'op dat moment' valt de schade wel mee, als 4g verder maar werkt (hoop ik) .  Update: alles is ook zojuist door vodafone goedgekeurd en toestel is al onderweg

bartvries

Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier is een topic over VolTE (4g bellen). Als je toestel dat niet ondersteund op het Vodafone netwerk bel je over 2G. Dan is op dat moment je data ook over 2G en bellen+ data tegelijk kan niet op 2G.

Oneplus heeft op andere Nederlandse netwerken wel VoLTE beschikbaar. Dus het toestel kan het wel aan, het is een kwestie van certificeren. (= werk = wie betaald dat...) Je kunt het toestel altijd nog terugsturen als je liever wel een goed ondersteund toestel wilt.  Let dan op VoLTE en Vowifi certificering.

Mila2029

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
bartvries wrote:

Hier is een topic over VolTE (4g bellen). Als je toestel dat niet ondersteund op het Vodafone netwerk bel je over 2G. Dan is op dat moment je data ook over 2G en bellen+ data tegelijk kan niet op 2G.

Oneplus heeft op andere Nederlandse netwerken wel VoLTE beschikbaar. Dus het toestel kan het wel aan, het is een kwestie van certificeren. (= werk = wie betaald dat...) Je kunt het toestel altijd nog terugsturen als je liever wel een goed ondersteund toestel wilt.  Let dan op VoLTE en Vowifi certificering.

Ik heb mijn "oude" samsung  s10+ even ingesteld op niet bellen 'over 4g' en vervolgens 'alleen 2g' ingesteld in netwerken en even getest hoe het bellen mij af zou gaan, ik heb geen problemen ervaren qua kwaliteit. 

Wanneer ik in gesprek ben doe ik zelden iets tegelijk op internet (geen gamer of downloader) wat ertoe zou kunnen leiden dat er tijdelijk last ondervonden wordt door een disconnectie. Kortom, na het gesprek wordt 4g weer hervat en ik kan hier prima mee leven (gelukkig). 

bedankt voor je reactie.

 

 

Mila2029

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Volte werkt nu ook, kwestie van googlen, alles opgelost.. helemaal happy op mijn oneplus toestel.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic