PBL1

Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Onenumber geen contact meer met 4G

Sinds een paar dagen maakt mijn Watch geen contact meer met 4G. Op Watch staat abonnement op vf.nl met een vinkje. Alleen Status blijft staan op Laden …

 

Ook op de I-phone staat in de iWatch app mobiel netwerk op vf.nl met een vinkje.

 

De iWatch heb ik al opnieuw opgestart maar zonder resultaat.

 

wie kan me helpen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hi @PBL1, goedemorgen!
Graag gedaan! Ik ben blij dat we het via deze weg weer hebben kunnen oplossen 🙂 Het inactieve OneNumber abonnement heeft inderdaad geen verdere gevolgen. Wel kan je deze eventueel verwijderen in de Watch App als je dat prettig zou vinden 🙂

Bekijk in context

7 Reacties 7
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hi @PBL1, goedemorgen!

Wat apart dat de Watch ineens sinds enkele dagen op 'laden' blijft staan. In geval van connectiviteits issues willen de volgende stappen nog wel eens helpen. Zou je dit eens willen proberen?

- Schakel je iPhone helemaal uit, of schakel Bluetooth volledig uit via de hoofdinstellingen, niet via snelle instellingen bovenin je iPhone

- Schakel de WiFi uit op de Watch, komt er nu wel 4G/cellular verbinding tot stand vanuit de watch? Kun je gesprekken ontvangen en opzetten?

PBL1
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Hoi,

Dat had ik al geprobeerd en nu nog een keer. Geen succes helaas.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

@PBL1 Duidelijk! Jammer dat dit niet heeft geholpen. In dit geval zou mijn advies zijn om OneNumber te verwijderen en daarna opnieuw te activeren. Het verwijderen van OneNumber kan ik voor je doen, maar ik wil uiteraard wel even met jou overleggen voordat ik dit doe 🙂 

PBL1
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Hallo Celine,

Als dat een oplossing kan zijn dan graag. Ik begrijp dat het daarna wel weer hersteld wordt? En moet ik nog iets doen?

 

hoor graag.

 

PBL1
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ik zie dat OneNumber nu beëindigd is. Moet ik deze nu opnieuw aanvragen of nog even wachten?

PBL1
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Hoi Celine,

Het werkt weer. Top opgelost weer. Dank je wel.

Nu staan er alleen 2 vf.nl abbo’s waarvan bij één ‘niet in gebruik’. Is dat goed zo?

Nogmaals dank.

PBL1

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hi @PBL1, goedemorgen!
Graag gedaan! Ik ben blij dat we het via deze weg weer hebben kunnen oplossen 🙂 Het inactieve OneNumber abonnement heeft inderdaad geen verdere gevolgen. Wel kan je deze eventueel verwijderen in de Watch App als je dat prettig zou vinden 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic