Marcel nr100

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Onenumber activeren werkt niet

Ik probeer Onenumber nu twee weken te activeren. Ik kom tot het bevestigingsscherm in de app waarna de status op wachten gaat.

 

Geen Beta alles al een keer ge-restart, App geherinstalleerd, Watch reset.  

 

Ik krijg geen bevestigings email, ook niet in de junk folder. Helpdesk gebeld voor bestellingen, super onduidelijk. 

Oneline chat geprobeerd, sturen door naar de winkel. In de winkel wordt duidelijk gemaakt dat zij er niets mee kunnen omdat dit buiten hen omgaat. 

 

Ik doe nog een laatste poging via dit forum omdat ik het beeld heb dat hier meer stappen gemaakt worden. 

 

 

 

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11881Posts
  • 3489Oplossingen
  • 3105Likes

Hoi @Marcel nr100 
Wat goed dat je hier even je bericht hebt geplaatst en jammer dat het moet. Vreemd dat een winkel medewerker je niet kan helpen, het is toch een service (abonnement) vanuit Vodafone. Maar goed, ik verbaas me wel vaker wat klanten hier melden aan klachten. Gelukkig is @Cecilia hier online en ze is werkzaam bij Vodafone. Zodra ze je bericht heeft gelezen zal ze kijken of ze je kan helpen. Heb nog even geduld en vul in de tussentijd alvast wat gegevens in zodat ze gelijk aan de slag kan om je te helpen. Zie informatie in onderbalk:

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

Marcel nr100
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

De winkel was nog het meest hulpvaardig in dit geval. Vriendelijk, bereid om te helpen,  maar duidelijk dat ze geen invloed hebben op het onenumber aanvraagproces. Voor de rest standaard opmerkingen als Beta, restart ...... 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3109Posts
  • 914Oplossingen
  • 1051Likes

Hi @Marcel nr100, welkom hier!

Wat jammer om te lezen dat het activeren van OneNumber niet van een leien dakje gaat. Als ik je bericht zo lees dan klinkt het alsof de eerdere aanvraag van OneNumber is vastgelopen in ons systeem. Dat zou de melding 'Wachten' namelijk verklaren. Graag dubbelcheck ik of mijn vermoeden klopt. Wil je hiervoor jouw postcode en huisnummer invullen in je Community profiel? 

Jari68

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Helaas ben je niet de enige met dit probleem. Ik loop hier ook tegenaan.  Helaas schijnt men het niet op te kunnen lossen. Heb er al meerdere malen contact over gehad met de klantenservice.  Mocht er bij mij een oplossing en uitleg volgen dan zal ik hier wel even een reactie plaatsen. 

Marcel nr100
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb deze ingevuld. Ik hoop dat je er iets mee kunt. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3109Posts
  • 914Oplossingen
  • 1051Likes

Hi @Marcel nr100 

De situatie bij jou is toch anders dan ik in eerste instantie vermoedde. Er is bij jou geen bestelling geplaatst voor OneNumber, welke is vastgelopen. De melding 'wachten' is dan ook onlogisch, omdat wij deze normaliter zien bij bestellingen van OneNumber die zijn vastgelopen. Dit is bij jou dus niet het geval. OneNumber kan je alleen zelf bestellen via de Apple Watch App. Wat gebeurt er als je deze app eens verwijderd, opnieuw installeert en configureert, zowel de Watch als jouw toestel opnieuw opstart en de bestelling daarna opnieuw gaat plaatsen? 

Lukt bovenstaande niet, dan het advies om even te bellen of te chatten met onze klantenservice. Er kan dan opnieuw een case aangemaakt worden naar onze technische dienst om dit nader uit te zoeken.

Marcel nr100
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ja herinstalleren is al een keer gedaan op eerder advies. Bijzonder dat de bestelling helemaal niet doorkomt. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic