Eddy_1971

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Onenumber activeren lukt niet

Het activeren van mijn onenumber voor de Apple Watch lukt niet.  Ik heb gisteren mijn apple watch ultra 2 succesvol geïnstalleerd echter het activeren van onenumber lukt niet. Na de installatie heb ik een mail en sms ontvangen maar het werkt nog niet. In de watch app staat onder mobiel netwerk/mobiel abonnement van vf.nl “wachten”  zie foto…..  moet ik geduld hebben of moet er aan de vodafone kant nog iets geactiveerd worden? 

33 Reacties 33
hjvdijk1971

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Cecilia Heb je bij mij ook de creditering gedaan en zie ik daar nog ergens een bevestiging van?🚐

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

@hjvdijk1971 Yes, staat in het systeem! In My Vodafone kun je de credit factuur terugvinden 🙂

Eddy_1971
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

@Cecilia  Activatie gelukt: zie mobiel netwerk op mijn Watch..  
Ik zie de creditering wel op mijn factuur.

 

Bedankt voor de hulp. En @hjvdijk1971 @jsurfj2  en @SusanneH  dank voor het delen van jullie ervaringen….

 

Groet,

 

Eddy

Mikvad

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb precies het zelfde probleem,

ben er al 4 dagen mee bezig. Maar mijn activatie van onenumber blijft in Wachten staan 

Mikvad

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoop dat iemand mij hier mee kan helpen. Ik heb alles al geprobeerd. Heb ook al 3 keer met Vodafone aan de tel gezeten. En zit nu te wachten op de mail dat mijn case is aangemaakt.  
wie geeft er een oplossing voor dit probleem ik ben er letterlijk al vanaf 28 december mee bezig. 

svu420

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi @Cecilia,

 

Ik heb hetzelfde probleem met OneNumber, maar geen van je collega's kan een oplossing bieden. Is het voor mij ook mogelijk dat Vodafone OneNumber deactiveert en opnieuw start? Gezien het gebrek aan goede communicatie van Vodafone ben ik bang dat ik mijn horloge deze week moet terugsturen en helemaal van provider moet veranderen.

 

Als jullie mij kunnen helpen, houden jullie een klant en besparen jullie mij ook tijd met overstappen.

 

Hartelijk dank.

 

Met vriendelijke groet,

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 227Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @Mikvad, @svu420, goed dat jullie je hier melden! We gaan voor jullie hetzelfde proberen, maar dat heeft helaas wat vertraging. Ik verwacht dat dit zondag of maandag wordt uitgevoerd en jullie het daarna opnieuw kunnen proberen. We houden jullie op de hoogte.

Mikvad

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Alex. 
zou fijn zijn als je het kan herstellen. 
Als je iets van mij nodig hebt, hoor ik het graag 

Mikvad

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Eddy 

hoe is de activatie gelukt. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

@Eddy_1971 Super fijn dat het is gelukt! Ik heb een melding in de case gezet dat deze mag worden gesloten doordat we het via deze weg hebben kunnen oplossen. Uiteraard is ook de credit in orde gemaakt. De creditfactuur zie je terug in My Vodafone.

 @Mikvad Ik zie dat je inderdaad contact hebt gehad met mijn collega's. Er is ook een case aangemaakt voor dit probleem bij jou. Ik heb zojuist OneNumber voor je laten verwijderen. Wil je de aanvraag van OneNumber straks nogmaals proberen? Ik hoor dan graag van je of dit ook bij jou de oplossing is, zodat ik dan ook dit kan terugkoppelen in de case met het verzoek deze te sluiten. Herstart voor de zekerheid wel even je Watch en toestel opnieuw op alvorens je OneNumber opnieuw gaat aanvragen.

@svu420 Bij jou is de situatie anders en kan ik op dit moment niets doen. Er is afgelopen vrijdag een aanpassing voor je doorgevoerd, maar deze is vastgelopen in het systeem. Hierdoor staat als het ware het systeem op slot en kan ik dus geen andere aanpassingen doen. Dit is pas mogelijk als de vastgelopen order is opgelost. Super sorry, want ik had je uiteraard graag willen helpen maar moet in dit geval nog een beroep doen op je geduld. Zodra de vastgelopen order is opgelost ben ik benieuwd of OneNumber werkt en zo niet, dan wil ik bovenstaande oplossing uiteraard ook graag bij jou proberen.
 

svu420

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi @Cecilia ,

 

Bedankt voor je antwoord, hoewel ik moet zeggen dat je antwoord mij heeft bewezen dat Vodafone geen goed functionerende provider is. Ik heb je collega gevraagd om die wijziging door te voeren op basis van dit specifieke forum. Helaas heeft je collega niet precies hetzelfde gedaan als jij eerder hebt gedaan, maar heeft hij OneNumber losgekoppeld van mijn horloge zodat ik het weer kon activeren, maar hij heeft het niet volledig gedeactiveerd.

 

Wat betreft de fout, het is belachelijk dat je niets kunt veranderen. Zelfs ik kan al maanden niets veranderen in My Vodafone, wat totaal onacceptabel is.

 

Dus ik ben tot de conclusie gekomen dat Vodafone niet in staat is om hun kant van het contract na te komen. Het is al twee maanden geleden dat OneNumber werd aangeboden en veel klanten kunnen er nog steeds geen gebruik van maken, volgens jullie sociale media. Daarom, als morgenochtend de service niet werkt zoals het hoort, breng ik het horloge terug naar de winkel. Mijn telefooncontract is bijna afgelopen dus overstappen zou geen probleem zijn. KPN biedt het horloge voor dezelfde prijs aan, hun Multisim werkt echt en je kunt het in het buitenland gebruiken zonder je telefoon. Al met al een veel betere deal voor dezelfde prijs. Bovendien werkt hun KPN-portaal ook, dus mijn vrienden kunnen wijzigingen aanbrengen zonder dat ze voor elk klein dingetje naar hun provider hoeven te bellen. Eerst wilde ik echt niet overstappen, maar gezien de tragische staat van jullie klantenservice heb ik geen reden om te blijven.

Mikvad

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Cecilia,

 

Het is gelukt ik heb eindelijk verbinding met het 4G netwerk!

hartelijk bedankt voor je hulp.

 

MVG. Mike

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

@Mikvad Fijn dat je dit zo snel aan mij terugkoppelt. Ook bij jou heb ik een melding in de case gezet dat deze mag worden gesloten doordat we het via deze weg hebben kunnen oplossen. Uiteraard is ook de credit in orde gemaakt.

Mikvad

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

top heel fijn!!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic