kingsdorp

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onenumber activeert niet

  •  Goedeavond,

 

 Ik krijg met activeren telkens de melding, zie bijlage, ik gebruik een iwatch 7 met 10.1 erop en op mijn iphone 13 staat ook laatste ios. 

Iemand enig idee hoe ik verder kan komen? Zowel mijn iphone als watch meerdere keren opgestart. Weet mij momenteel geen raad meer. 

IMG_6377.png

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @kingsdorp en @Andrew1, goedemorgen!

Er is inmiddels een fix geleverd waardoor deze foutmelding 'OneNumber is unfortunately not bookable'' niet meer voor mag komen. Willen jullie het nogmaals proberen? Herstart voor de zekerheid je toestel en Watch 🙂

Bekijk in context

10 Reacties 10
Andrew1

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Herkenbaar,  ik krijg dezelfde melding met een volledig geüpdate Watch 9 met 15 pro.   

Diverse telefoontjes met de helpdesk mochten niet baten.... hoop dat deze kinderziekte gauw verholpen wordt!

kingsdorp
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

In de tussentijd heb ik nog:

- sim omgezet naar e-sim

- de vodafone app opnieuw geïnstalleerd 

- iwatch ontkoppeld

 

De melding blijft helaas hetzelfde. Veel meer opties zijn er niet denk ik.  Lijkt een geval van afwachten. Zit jij misschien ook in je laatste maand officiële contracttijd? 

 

 

 

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @kingsdorp, welkom hier!

Hmm, wat een gekke melding. De melding geeft eigenlijk aan dat er al een bestelling is voor OneNumber. Heb je ook al een bevestiging per e-mail daarvan gehad? 

En je hebt ook al veel getest zie ik! Voor de zekerheid nog wel de vraag of je gebruik maakt van iOs 17.1 en WatchOS 10.1 en zowel de Watch als jouw toestel volledig opnieuw hebt opgestart? 

kingsdorp
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hee Cecilia,

 

Nee helaas. Beide nog een keer opnieuw opgestart, maar werkt nog niet. Zelfde melding. Ook nooit een bevestigingsmail gekregen. De versie van mijn watch en iphone zijn 17.1 en 10.1. Ik blijf het een aantal keer per dag proberen, maar het lijkt erop dat er iets misgaat met mijn account helaas. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @kingsdorp 
Ik heb intern even geschakeld m.b.t. de foutmelding die je krijgt te zien. We hebben bij enkele klanten deze foutmelding ook naar voren zien komen en bij deze heb ik je gegevens dan ook doorgezet ter onderzoek. Hopelijk is hiervoor snel een oplossing, zodat je probleemloos OneNumber kunt gaan installeren.

kingsdorp
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Top bedankt.

 

Hopelijk komt hiervan een oplossing

Andrew1

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dag Cecilia, zou je mijn gegevens ook kunnen doorzetten?   Ik ervaar dezelfde bug.

 

@kingsdorp ik zit niet in mijn laatste maand. Heb juist onlangs verlengd

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @kingsdorp en @Andrew1, goedemorgen!

Er is inmiddels een fix geleverd waardoor deze foutmelding 'OneNumber is unfortunately not bookable'' niet meer voor mag komen. Willen jullie het nogmaals proberen? Herstart voor de zekerheid je toestel en Watch 🙂

Andrew1

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Yes!   Het is bij mij gelukt!   Hartelijk dank 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Geweldig @Andrew1! Super lief dat je de moeite neemt om dit ook even terug te koppelen aan mij, dank daarvoor!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic