Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Op 20 juni 2017 zal de nieuwe OnePlus 5 worden gereleased. Gaan jullie deze ook aanbieden bij abonnementen van Vodafone? Ik kan verlengen en dit toestel beloofd heel wat.
Gezien het feit dat de S8 slecht uit de valtest komt is dit wellicht een goede kandidaat.
Als hij in jullie assortiment komt, vanaf welke datum zou hij nou beschikbaar zijn?
Serkan weet jullie toevallig of OnePlus 5 is in bezit door Vodafone NL? Voor test etc... Mijn vraag is of deze toestel wordt ondersteund door Vodafone voor VoLTE / VoWiFi Deze is unbranded maar voldoet op anderen eisen software en hardware.
Aangezien de OnePlus toestellen niet door ons verkocht worden vinden er geen tests plaats. Daarnaast zijn er vooralsnog ook geen plannen om de OnePlus toestellen voor VoLTE/VoWifi te certificeren.
Hoi Serkan bednakt voor het moeite, dat vind ik wel jammer 😞 hopelijk Vodafone NL gaat dze toestel ondersteunen want deze toestel groeit best wel snel in aantal in Nederland.
Ze gaan het niet ondersteunen zolang ze het toestel zelf niet verkopen. Dat zou toch totaal niet commercieel zijn. Beter is als jij een lekker duur abbonoment afsluit met een Samsung of iphone. Het gaat allemaal om geld, als ze er niks op verdienen doen ze het niet. De aandeelhouders willen tenslotte een groei zien.
ik vind het juist jammer, alle andere provider (bijv. KPN, TMOBILE) heeft een open VoLTE, dus alle geschikte toestelen werkt gewoon, Vodafone blijf hun functies sluiten op Vodafone Branded toestelen 😞 well jammer