Paul G

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

OneNumber werkt niet op Apple Watch Ultra

Goedemorgen,

 

In overleg met @Cecilia maak ik een eigen topic aan. Bij het in gebruik nemen van OneNumber op mijn Apple Watch Ultra krijg ik nog steeds de melding: "Deze Apple Watch ondersteunt gen mobiele data van vf nl in deze regio". Herstarten van iPhone en Apple Watch, het uit-/inschakelen van bluetooth/WiFi heeft niet geholpen.

 

Zouden jullie hier een case voor aan willen maken?

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3036Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Paul G, goedemorgen en welkom hier!

Heel fijn dat je even een eigen topic bent gestart, want dan kan er even individueel gekeken worden naar de situatie en blijft het overzichtelijker dan wanneer we dit allemaal doen in het centrale topic. Misschien even een gekke vraag, maar jij krijgt wel een hele specifieke melding wat betreft de regio. Die heb ik niet eerder voorbij zien komen. De melding die in het begin vooral wel eens wilde voorkomen was 'Je vf nl-account komt niet in aanmerking voor mobiele voorzieningen op je Apple Watch. Neem voor meer informatie contact op met vf nl.' Jouw melding lijkt hier dus een variant op te zijn. 

Gezien er in jouw melding zo specifiek wordt verwezen naar de regio ben ik nieuwsgierig of de Apple Watch in de EU is aangeschaft. Zou je dat eens voor mij kunnen controleren? Op een andere variant dan de EU variant van de Apple Watch gaat OneNumber namelijk niet werken.. 

Paul G
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

@Cecilia ik heb hem gewoon in NL gekocht (modelnummer MQEU3LL/A). 

 

Edit: dit blijkt dus geen EU model te zijn maar Noord Amerikaans. Ik ga met de winkel in conclaaf hoe we dit kunnen oplossen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic