sinds ik een nieuwe iphone 15 pro heb doet one number op mijn apple watch ultra het niet meer
Hi @peter071962, welkom hier.
Wat onhandig dat OneNumber niet meer werkt sinds jouw nieuwe iPhone 15 Pro. Laten we eens kijken of we dit samen kunnen oplossen. Krijg je toevallig een foutmelding te zien of blijft de configuratie in de Watch App hangen op 'wachten'? Ik zie je berichtje met meer informatie over wat er precies misgaat graag tegemoet! 🙂
in watch app op de iphone geeft ie aan bij mobiel abonnement "primair"
verder staat daaronder : plus ondersteunt de apple watch niet etc ...
met mn oude iphone 13 werkte het prima. sinds de nieuwe telefoon niet meer.
mobiele aanbieder verwijderen en daarna via vodafone weer koppelen aan one number werkt ook niet.
Hmm, het is wel heel bijzonder dat het juist sinds deze nieuwe iPhone niet meer werkt en je de foutmelding krijgt te zien; 'plus ondersteunt de Apple Watch niet'. Is de nieuwe iPhone 15 een EU-variant? Zo niet, dan zou dit de foutmelding kunnen verklaren als verder de software van zowel het toestel als de Apple Watch up to date is.
Als je nu terug switcht naar de iPhone 13, dan werkt alles direct weer als vanouds? Als het toestel wel een EU-variant is, dan zouden we nog kunnen proberen om de huidige aanvraag van OneNumber te verwijderen zodat je OneNumber vervolgens opnieuw kan activeren/bestellen. Mocht dat niet werken, dan is het het beste om even contact op te nemen met Vodafone Business, aangezien het een zakelijke aansluiting betreft. Via de Community hebben we namelijk beperkte rechten/inzage voor zakelijke aansluitingen.
Je kunt dit zelf waarschijnlijk oplossen door de Apple Watch waarop OneNumber is geactiveerd weer te koppelen aan de oude iPhone waar het abonnement en OneNumber op is geactiveerd. Vervolgens zet je OneNumber uit en activeer je je nieuwe iPhone met OneNumber. Dus niet je provider uitschakelen, op je oude toestel, maar OneNumber en dan pas op je nieuwe weer activeren.
Dit lijkt me de meest logische manier, hoop dat dat zo werkt.
de oude iphone heeft allang een andere bestemming (kinderen) en is voor mij niet meer toegankelijk. ik denk dat ik dan maar het volgende doe : one number verwijderen van de telefoon en stopzetten bij vodafone. daarna nieuwe one number activeren bij vodafone en dan weer op de iphone installeren ? graag nog jullie advies.
@peter071962 Dat is inderdaad ook de optie die ik in mijn vorige bericht aangaf: ''Als het toestel wel een EU-variant is, dan zouden we nog kunnen proberen om de huidige aanvraag van OneNumber te verwijderen zodat je OneNumber vervolgens opnieuw kan activeren/bestellen. Mocht dat niet werken, dan is het het beste om even contact op te nemen met Vodafone Business, aangezien het een zakelijke aansluiting betreft. Via de Community hebben we namelijk beperkte rechten/inzage voor zakelijke aansluitingen.''.
Dit is dus zeker een optie die we kunnen testen. Indien gewenst kan ik OneNumber voor je verwijderen, zodat je deze dan zelf weer kan bestellen/activeren. Controleer voor de zekerheid wel even of je toestel een EU-variant is, want anders krijg je ook bij het bestellen/activeren een foutmelding te zien.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.