Er zijn al vele topics gemaakt over het niet kunnen activeren van One Number.
Ik heb diverse "gesprekken" gehad met uw collega's, maar niets helpt.
Standaard zaken om je telefoon aan en uit te zetten, werken niet.
Ik lees in vele topics dat het met de instellingen binnen Vodafone heeft te maken.
Ik lees in eerdere topics dat profielen binnen account moeten worden samen gevoegd maar dat lukt niet
Hoe kunt u dit oplossen?
Hi @Josine Jansen, goedemorgen en welkom hier!
Als je al veel topics over OneNumber op de Community hebt gelezen, dan heb je ook gezien dat we via deze weg veel zaken gelukkig hebben kunnen oplossen! Om je verder te kunnen helpen hoor ik graag tegen welke foutmelding je precies aanloopt bij het activeren van OneNumber. Dan neem ik graag een kijkje achter de schermen 🙂
Hi, ik krijg de melding ‘geen 06 nummer gekoppeld aan dit account’
@Josine Jansen Deze foutmelding zien we vooral voorbij komen wanneer er meerdere profielen/gebruikers in My Vodafone zijn en dat profiel niet de rechten heeft om wijzigingen aan te brengen in het abonnement. Ik ben even met je mee gaan kijken in My Vodafone en zie dat er 2 profielen/gebruikers staan. Ik heb dit zojuist samengevoegd voor je tot 1 profiel. Je zou nu zonder problemen OneNumber moeten kunnen bestellen.
hi, ik kon inmiddels One Number activeren, met de melding dat binnen enkele ogenblikken beschikbaar zou zijn. Nu 24 later staat er nog steeds ‘wachten’ zouden jullie dit kunnen checken of alles goed is gegaan?
alvast bedankt
@Josine Jansen De bestelling is wel goed doorgelopen en OneNumber staat actief onder jouw gegevens. Het komt in enkele gevallen wel eens voor dat de configuratie in de Watch-app op 'wachten' blijft hangen. Soms heeft dit wat extra tijd nodig en soms is er zwaarder geschut nodig. Mocht je deze melding morgenochtend nog zien, wil je mij dan opnieuw een berichtje sturen? Ik zal dan OneNumber voor je verwijderen zodat er een nieuwe aanvraag gedaan kan worden.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.