Ik wil one number op mijn Apple Watch installeren, krijg melding dat het 06 nummer niet in my Vodafone staat
maar hij staat daar wel, klantenservice stuurt e sim maar die is ter vervanging en heb ik niet nodig. In de winkel komen ze er niet uit, help!
Hi @Auke53, welkom hier!
Een vervangende eSIM heb je inderdaad niet nodig bij deze foutmelding.. In dit geval maakt je mobiele nummer deel uit van een Red Together abonnement. Hierbij zijn diverse profielen / gebruikers in My Vodafone. Om OneNumber te bestellen kunnen we het beste alle profielen samenvoegen tot het profiel van de hoofdgebruiker (chantal*****@hotmail.com). Vervolgens kan er dan met deze gegevens OneNumber besteld worden voor jouw mobiele nummer. Indien gewenst kun je daarna in My Vodafone de andere gebruikers weer aparte profielen geven.
Als ik bovenstaande in orde mag maken, dan hoor ik het graag van je.
Bedankt voor de reactie Celia, zou je het voor mij zo willen regelen? Heel graag
mij hoor dan wel van de vervolg stappen
Bij deze geregeld @Auke53. Ik heb alles samengevoegd tot 1 profiel. Je kan dan nu OneNumber opnieuw activeren/bestellen. Gebruik hierbij de Mijn Ziggo gegevens op naam van de hoofdgebruiker (chantal****@hotmail.com). Herstart alvorens je de nieuwe aanvraag doet wel even opnieuw jouw toestel en Apple Watch op 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.