Rochano

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

OneNumber geeft melding 'Geen 06-nummer gekoppeld''

• ik kan mijn mobiele data niet gebruiken op mijn apple watch ultra 2
5 Reacties 5
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3610Posts
  • 1098Oplossingen
  • 1186Likes

Hi @Rochano, welkom hier. 

Vervelend dat je een foutmelding krijgt bij het activeren van OneNumber. In je Community profiel zie ik een mobiel nummer staan welke van een prepaid aansluiting is. Is dit ook het nummer waarmee je OneNumber wilt bestellen? Zo ja, dan heb ik slecht nieuws. OneNumber is namelijk niet te bestellen i.c.m prepaid zoals hier in dit topic is te lezen:

Om OneNumber te activeren is het dus vereist om een abonnement bij Vodafone te hebben. Vervolgens kan OneNumber als extra dienst besteld worden om je mobiele nummer te koppelen aan je Apple Watch. Je Apple Watch gebruikt dan de data en belminuten uit je Vodafone abonnement.

Mocht het om een ander nummer gaan dan het prepaid nummer in je Community profiel, dan wil ik je vragen om dit nummer in je profiel te vermelden en dan neem ik graag nogmaals een kijkje voor je achter de schermen.

Rochano
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

prepaid? ik heb een red unlimited met een iphone 15 pro en apple watch ultra 2 dus ik moet wel onenumber hebben.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3610Posts
  • 1098Oplossingen
  • 1186Likes

Wil je dan het mobiele nummer in je profiel eens controleren @Rochano ? Het nummer wat er nu staat vermeld is namelijk een prepaid aansluiting. En zou je ook voor de volledigheid het klantnummer willen vermelden bij 'persoonlijke informatie' ? Dan kan ik ook daar nog eens een zoekopdracht op uitvoeren 🙂

Rochano
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

gedaan

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3610Posts
  • 1098Oplossingen
  • 1186Likes

Ah, het bleek dus toch een typfoutje te zijn in het mobiele nummer @Rochano. De foutmelding zie je doordat er 2 profielen zijn in jouw My Vodafone account. Ik heb geprobeerd om dit samen te voegen tot 1 profiel met de juiste rechten, zodat OneNumber besteld kan worden. Helaas lukt dit niet en krijg ik diverse foutmeldingen als ik dit in orde probeer te maken. De vervolgstap is in dat geval een case naar onze technische dienst, maar toen ik deze wilde aanmaken zag ik dat dit gisteravond al is gedaan door een collega. Dit betreft case 14247357. Naar aanleiding van deze case zal je bericht ontvangen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic