Frank010

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

OneNumber geeft melding 'Geen 06-nummer gekoppeld''

Goedemorgen,

 

ik krijg de melding geen 06 nummer gevonden als ik een one abonnement wil activeren voor mij Apple Watch! Het nummer wat ik wil gebruiken eindigt op 6231.

 

kunnen jullie mij misschien helpen?

 

mvg,

Frank Schreij

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3481Posts
  • 1052Oplossingen
  • 1137Likes

Hi @Frank010, welkom hier.

Met deze foutmelding kan ik je zeker helpen. Deze foutmelding wordt inderdaad veroorzaakt als er meerdere profielen/gebruikers in My Vodafone staan en het betreffende account niet de juiste rechten heeft om OneNumber te bestellen. Ik heb alles samengevoegd tot 1 profiel. Er waren namelijk 2 profielen in My Vodafone, maar beide hadden niet de juiste rechten. Als je nu OneNumber besteld en de My Vodafone gegevens gebruikt, dan moet het zonder problemen lukken. Herstart van te voren wel even jouw Watch en toestel voordat je de aanvraag voor OneNumber opnieuw doet 🙂

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3481Posts
  • 1052Oplossingen
  • 1137Likes

Hi @Frank010, welkom hier.

Met deze foutmelding kan ik je zeker helpen. Deze foutmelding wordt inderdaad veroorzaakt als er meerdere profielen/gebruikers in My Vodafone staan en het betreffende account niet de juiste rechten heeft om OneNumber te bestellen. Ik heb alles samengevoegd tot 1 profiel. Er waren namelijk 2 profielen in My Vodafone, maar beide hadden niet de juiste rechten. Als je nu OneNumber besteld en de My Vodafone gegevens gebruikt, dan moet het zonder problemen lukken. Herstart van te voren wel even jouw Watch en toestel voordat je de aanvraag voor OneNumber opnieuw doet 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic