DennisV66

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

OneNumber geeft melding 'Geen 06-nummer gekoppeld''

Goedemiddag,

Bij het activeren van Onenumber krijg ik de melding geen 06 nummer actief. In de Vodafonewinkel zijn we erachter gekomen dat je rechten in de MyVodafone app niet goed stonden. Helaas kan ik deze door een fout niet aanpassen.

Willen jullie mij helpen a.u.b.? 
Erg frustrerend allemaal. 

7 Reacties 7
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3543Posts
  • 1067Oplossingen
  • 1167Likes

Hi @DennisV66 

Deze foutmelding wordt inderdaad veroorzaakt als er meerdere profielen/gebruikers in My Vodafone staan en het betreffende account niet de juiste rechten heeft om OneNumber te bestellen. Ik kijk graag met je mee. Helaas vind ik op het mobiele nummer in je profiel geen gegevens. Wil je de gegevens controleren en onder het kopje 'Persoonlijke Informatie' ook aangeven met welke gebruikersnaam je inlogt in My Vodafone? 

DennisV66
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Raar. Mijn vrouw en ik zitten met onze nummers in de nu Vodafone app en loggen beide in via **.

Wij zouden beide de rechten moeten hebben.

**Persoonlijke informatie verwijderd door moderator**

DennisV66
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

En ik kan het kopje persoonlijke informatie niet vinden in de nu Vodafone app.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3543Posts
  • 1067Oplossingen
  • 1167Likes

@DennisV66 Ik heb alles samengevoegd tot 1 profiel. Er waren namelijk 2 profielen in My Vodafone, maar beide hadden niet de juiste rechten. Als je goed kijkt in My Vodafone dan zie je dat het e-mailadres wat je hebt gebruikt om ooit dat profiel aan te maken, anders is dan het e-mailadres/gebruikersnaam van My Vodafone. Bij je profiel staat namelijk het info@ e-mailadres. Deze moet je dan gebruiken om OneNumber te bestellen. Wil je eens controleren of het nu lukt? Zo niet dan hoor ik het graag. Dan ga ik weer even verder aan de slag met het profiel en om ervoor te zorgen dat je dan een profiel hebt met hetzelfde e-mailadres als My Vodafone 😉 

DennisV66
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb van alles geprobeerd, maar snap er niets van. Info@ werkt niet, ik kan alleen in de app inloggen met de kveen@. Zou je mij precies willen vertellen waar en hoe ik moet inloggen om wel te snappen hoe dit werkt?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3543Posts
  • 1067Oplossingen
  • 1167Likes

@DennisV66 Jouw inlog voor My Vodafone is inderdaad het e-mailadres met kveen@. Echter, je kan in My Vodafone dus verschillende profielen/gebruikers aanmaken. Dit heb je gedaan, maar met een ander e-mailadres namelijk dveen@ en info@. Als je dan OneNumber wilt bestellen en de reguliere My Vodafone gegevens gebruikt, dan krijg je de foutmelding omdat de gegevens van de profielen weer anders zijn en je dus besteld met de gegevens die geen rechten hebben. 

Ik heb het makkelijker gemaakt 🙂 Ik heb het e-mailadres van het profiel aangepast naar het e-mailadres waarmee je inlogt in My Vodafone (kveen). Als je nu OneNumber besteld en de My Vodafone gegevens gebruikt, dan moet het zonder problemen lukken. Herstart van te voren wel even jouw Watch en toestel voordat je de aanvraag voor OneNumber opnieuw doet 🙂

DennisV66
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

JAAAAA, gelukt. Topper ben je. Dank je wel!!!!!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic