Bgapa

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

OneNumber geactiveerd maar geen data of telefonie mogelijk vanaf Apple Watch

Onenumber geactiveerd op Apple Watch ultra2 echter geen data of telefonie mogelijk vanaf de Apple Watch. watchOS en iOS laatste versie, meerdere malen opnieuw herstart zonder resultaat, netwerk vf nl met status verbonden op de Apple Watch. Iemand een idee? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 87Posts
  • 9Oplossingen
  • 16Likes

Hi @Bgapa 

Jammer dat het niet direct werkt. Ik ben benieuwd of je een foutmelding te zien krijgt op je Apple Watch? Laat je het weten? Dan kunnen we je vast verder helpen. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
SvR1975

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik heb hetzelfde en ook een topic openstaan maar zojuist onderstaande gepost:

Ik heb nu de Vodafone supportdesk aan de telefoon en de jongeman aan die ik aan de lijn heb vertelt mij zojuist dat OneNumber pas a.s. maandag door de Vodafone klant geactiveerd kan worden. Blijkbaar is er op 31 Oktober jl. intern daarover gecommuniceerd maar dit niet aan de buitenwereld laten weten. Dus iedereen die het nu probeert te activeren besteed er onnodig tijd en energie aan en is gefrustreerd en geïrriteerd omdat we er al zo lang op hebben moeten wachten en nu kan het en dan blijkt het pas een week later geactiveerd te kunnen worden. Zo **bleep**in' vermoeiend en onnodig allemaal.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 87Posts
  • 9Oplossingen
  • 16Likes

Hi @Bgapa 

Jammer dat het niet direct werkt. Ik ben benieuwd of je een foutmelding te zien krijgt op je Apple Watch? Laat je het weten? Dan kunnen we je vast verder helpen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic