SaimSonic

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

OneNumber en Wifi Hotspot

Hi,

 

Ik wil graag een Red Pro zakelijk abonnement afsluiten icm One Number. Mijn vraag is of ik One Number ook kan gebruiken met een Mifi Hotspot op locatie of werkt One Number enkel met smartwatches? Doel is om enerzijds een zakelijke telefoon te gebruiken en anderzijds eveneens gebruik te maken van een mifi verbinding op vestigingslocatie, of kan dit eveneens met een duo sim?

 

Ik hoor het graag.

 

Mvg,

 

Saim

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @SaimSonic 
Voor zakelijke vragen kan je het best contact opnemen met de zakelijke klantenservice. Dit is een particulier community en dat zit toch net even anders in elkaar. Misschien hebben ze op zakelijk gebied wel een heel ander voorstel voor je want wat jij wil is, in ieder geval voor particulieren, niet mogelijk. OneNumber is alleen te gebruiken met een Apple Watch. Duo Sim kan alleen met reguliere simkaarten en is beschikbaar voor alle Vodafone abonnementen. Met Duo Sim krijg je twee dezelfde simkaarten zodat je makkelijk een tweede toestel kunt gebruiken zonder van simkaart te wisselen. Je bent op beide toestellen bereikbaar op hetzelfde mobiele nummer (let op, je bent bereikbaar op 1 toestel, wil je op het 2e toestel bereikbaar zijn dan moet je het 1e toestel uitzetten!)

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @SaimSonic 
Voor zakelijke vragen kan je het best contact opnemen met de zakelijke klantenservice. Dit is een particulier community en dat zit toch net even anders in elkaar. Misschien hebben ze op zakelijk gebied wel een heel ander voorstel voor je want wat jij wil is, in ieder geval voor particulieren, niet mogelijk. OneNumber is alleen te gebruiken met een Apple Watch. Duo Sim kan alleen met reguliere simkaarten en is beschikbaar voor alle Vodafone abonnementen. Met Duo Sim krijg je twee dezelfde simkaarten zodat je makkelijk een tweede toestel kunt gebruiken zonder van simkaart te wisselen. Je bent op beide toestellen bereikbaar op hetzelfde mobiele nummer (let op, je bent bereikbaar op 1 toestel, wil je op het 2e toestel bereikbaar zijn dan moet je het 1e toestel uitzetten!)

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic