michabloem

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

OneNumber - configureer je mobiele netwerk is greyed-out

IMG_4584.jpeg

Hi,

het activeren van one number op mijn Apple Watch ultra 2 werkt niet in de Apple Watch app op mijn iPhone 14 PRO (alle bij zijn up to date iOS)

de knop om deze te activeren in ‘licht grijs’ en staat de volgende melding onder (zie screenshot) 

graag hoor ik.

mvg Micha 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3103Posts
  • 912Oplossingen
  • 1050Likes

Hi @Iljaboor 

Op dit moment is het niet mogelijk voor klanten om OneNumber te bestellen. Klanten ervaren een "verbinding mislukt" melding óf kunnen de knop "Configureer mobiel netwerk" niet selecteren. Zodra we een indicatie hebben wanneer dit weer mogelijk is, zullen we dit delen. De huidige klanten met OneNumber kunnen de dienst blijven gebruiken, maar kunnen op dit moment OneNumber niet overzetten naar een andere Watch. 

Ik wil je aanraden om dit topic in de gaten te houden. Zodra er meer bekend is, dan zal ik daar updates plaatsen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
michabloem
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Spontaan opgelost! Doet het ineens wel  

Iljaboor

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb deze vraag ook en ik heb mijn iphone en apple watch al een keer opnieuw opgestart en dit heeft geen baat gehad. Iphone SE tweede generatie, apple watch se beide met nieuwste ios update (geen beta)

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3103Posts
  • 912Oplossingen
  • 1050Likes

Hi @Iljaboor 

Op dit moment is het niet mogelijk voor klanten om OneNumber te bestellen. Klanten ervaren een "verbinding mislukt" melding óf kunnen de knop "Configureer mobiel netwerk" niet selecteren. Zodra we een indicatie hebben wanneer dit weer mogelijk is, zullen we dit delen. De huidige klanten met OneNumber kunnen de dienst blijven gebruiken, maar kunnen op dit moment OneNumber niet overzetten naar een andere Watch. 

Ik wil je aanraden om dit topic in de gaten te houden. Zodra er meer bekend is, dan zal ik daar updates plaatsen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic