Dvanpraet

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

OneNumber blijft staan op 'wachten'

Ik probeer onenumber opnieuw te installeren op mijn Apple Watch nadat hij om een of andere reden het niet meer deed. Geeft aan geen sim op de Watch. Bij het configureren van mobiel netwerk met de iPhone gaan de stappen goed tot het eind daar blijft hij hangen op ‘vf nl wachten’. Wat te doen om onenumber op mijn Watch te krijgen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3342Posts
  • 994Oplossingen
  • 1094Likes

Hi @Dvanpraet, goedemorgen en welkom hier!

Goed dat je even aan de spreekwoordelijke bel trekt! De foutmelding 'wachten' in de configuratie van de Watch App heb ik vaker voorbij zien komen op de Community. De oplossing hierbij is om de huidige aanvraag van OneNumber te verwijderen, zodat je vervolgens OneNumber opnieuw  kan bestellen/activeren. Bij deze heb ik direct actie ondernomen en de huidige aanvraag van OneNumber verwijderd. Je kunt nu OneNumber opnieuw bestellen/activeren. Herstart alvorens je de nieuwe aanvraag doet wel even je toestel en Apple Watch. Laat je weten of alles is gelukt?

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 12060Posts
  • 3522Oplossingen
  • 3139Likes

Erg vervelend dat het niet wil lukken. Morgen is Cecilia weer online, ze is werkzaam bij Vodafone, en die kan met je mee kijken wat er aan de hand is. Ze heeft al zoveel mensen geholpen met OneNumber problemen, dat moet goed komen. Heb daarom nog even geduld, morgen kan ze je helpen 😉 (dit is eigenlijk een klant helpt klant community maar gelukkig zijn er ook nog slimme mensen bij Vodafone die hier online zijn om te helpen). 

Dvanpraet
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dankjewel! Ik zie het morgen wel voorbijkomen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3342Posts
  • 994Oplossingen
  • 1094Likes

Hi @Dvanpraet, goedemorgen en welkom hier!

Goed dat je even aan de spreekwoordelijke bel trekt! De foutmelding 'wachten' in de configuratie van de Watch App heb ik vaker voorbij zien komen op de Community. De oplossing hierbij is om de huidige aanvraag van OneNumber te verwijderen, zodat je vervolgens OneNumber opnieuw  kan bestellen/activeren. Bij deze heb ik direct actie ondernomen en de huidige aanvraag van OneNumber verwijderd. Je kunt nu OneNumber opnieuw bestellen/activeren. Herstart alvorens je de nieuwe aanvraag doet wel even je toestel en Apple Watch. Laat je weten of alles is gelukt?

Dvanpraet
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi! Dankjewel. Dit is de oplossing. Het gelukt om onenumber weer op de Watch te krijgen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3342Posts
  • 994Oplossingen
  • 1094Likes

Super fijn om te horen @Dvanpraet. Leuk dat je dit terugkoppelt en ik ben blij dat we het via de Community zo snel hebben kunnen oplossen samen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic