Kees v d Veer

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

OneNumber blijft staan op 'wachten'

One nummer werkt niet meer op mijn iwatch en krijg hetook niet meer werkend…..

@Cecilia 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3607Posts
  • 1094Oplossingen
  • 1186Likes

@Kees v d Veer Check, de melding 'wachten' in de configuratie in de Watch App heb ik vaker voorbij zien komen. De oplossing hierbij is om OneNumber te verwijderen, zodat jij dan vervolgens opnieuw OneNumber kunt aanvragen/activeren.  Ben je akkoord dat ik de huidige aanvraag van OneNumber voor je verwijder? 

Bekijk in context

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3607Posts
  • 1094Oplossingen
  • 1186Likes

Graag gedaan @Kees v d Veer. Blij dat we het zo snel weer hebben kunnen oplossen via de Community! 🙂

Bekijk in context

12 Reacties 12
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3607Posts
  • 1094Oplossingen
  • 1186Likes

Hi @Kees v d Veer

Leuk om je weer terug te zien op de Community! Wat vervelend dat je OneNumber niet meer aan de praat krijgt. Kun je aangeven wat er precies niet werkt en krijg je ook een foutmelding o.i.d. te zien? Of blijft de configuratie in de Watch App bijvoorbeeld op 'wachten' hangen? Hoe meer informatie je mij kan geven, hoe beter! Ik help je graag dan weer verder. 

Kees v d Veer
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Op de iwatch zie ik alleen Geen service.

Kees v d Veer
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

In de app staat Vf nl wachten.

 

al een paar keer opnieuw de iwatch geïnstalleerd en one nummer aangezet. (Hoop dat ik straks nog steeds 1 one nummer heb…..) endanstopt het daarna. 
geen foutcodes 

 

ikheb het idee dat de laatste update van de iPhone dit veroorzaakt heeft…

Kees v d Veer
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Bij de iwatch zie ik bij abonnement geen simkaart en bij status geen verbinding 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3607Posts
  • 1094Oplossingen
  • 1186Likes

@Kees v d Veer Check, de melding 'wachten' in de configuratie in de Watch App heb ik vaker voorbij zien komen. De oplossing hierbij is om OneNumber te verwijderen, zodat jij dan vervolgens opnieuw OneNumber kunt aanvragen/activeren.  Ben je akkoord dat ik de huidige aanvraag van OneNumber voor je verwijder? 

Kees v d Veer
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Heb ik al een paar keer geprobeerd. Maar je mag het uiteraard ook proberen

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3607Posts
  • 1094Oplossingen
  • 1186Likes

@Kees v d Veer Het verwijderen van OneNumber kan alleen door een medewerker gedaan worden. Op basis van de gegevens in je profiel is dit nog niet eerder gedaan, aangezien de huidige aanvraag van OneNumber al langere tijd actief staat. 

Bij deze heb ik OneNumber verwijderd. Je kunt nu via de Watch App opnieuw OneNumber activeren/bestellen. 

Kees v d Veer
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Moet Ilona nummer nu zelf weer “aanzetten”?

Kees v d Veer
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Ik heb one nummer weer aangevraagd. 

Kees v d Veer
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Er lijkt iets te gebeuren. Hij geeft aan dat het gelukt is….

 

”de knop” op de iwatch is nu wit. Die was altijd groen dacht ik

Kees v d Veer
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Volgens mij werkt alles weer. Super bedankt voor je hulp 👍🏻

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3607Posts
  • 1094Oplossingen
  • 1186Likes

Graag gedaan @Kees v d Veer. Blij dat we het zo snel weer hebben kunnen oplossen via de Community! 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic