Ik probeer inmiddels al maanden OneNumber te activeren. Dit lukt vanaf dag 1 niet.
Ik heb een iPhone 15 pro en een Watch Ultra 1. Beiden met de laatste iOS versies.
in eerste instantie kreeg ik een foutmelding
Abonnement niet beschikbaar voor zakelijke contracten. Neem contact op met je beheerder.
Er is toen weken geprobeerd door Vodafone dit te herstellen. Ik had meerdere klantnummers (inactieve contracten) in mijn Vodafone account. Dit is allemaal aangepast.
Daarna bleek dat ik als grootzakelijk account stond ingesteld. Vandaar de foutmelding Neem contact op met je beheerder.
Vodafone zou dat ook moeten hebben hersteld, hoewel ik dat niet kan zien.
In december begreep ik dat Vodafone OneNumber vanwege technische issues even niet geactiveerd kon worden.
In januari wederom gestart met proberen te activeren. Helaas zonder succes. Ik had nog steeds dezelfde foutmelding.
Wederom een aantal keer gebeld. Nu kreeg ik te horen dat de Ultra 1 niet zou worden ondersteund. Dit is op zich al vreemd omdat ze OneNumber aankondigen voor Apple cellular Watch Series 4 of nieuwer met minimaal watchOS 10.1.(website Vodafone https://www.vodafone.nl/abonnement/onenumber) En dat is de Ultra 1 zeker. Plus de Ultra 1 heeft esim ondersteuning.
En ook hier op forum zie ik meerdere succesvolle Ultra 1 activaties en ik ken ook mensen die het is gelukt zonder foutmeldingen.
Vreemd en teleurstellend en bovendien bijzonder omdat ik letterlijk maanden bezig ben (sinds lancering) het geactiveerd te krijgen en ook dat de klantenservice zelf ook van alles probeert.
Vandaag nogmaals geprobeerd te activeren en nu krijg ik een andere foutmelding:
OneNumber is alleen beschikbaar voor zakelijke klanten met een Red Pro of Biz Basic abonnement.
Dit is totaal anders, maar nog steeds lukt het niet te activeren helaas. Ik heb een zakelijk account en ook daadwerkelijk een Red Pro Unlimited abonnement.
Hoop dat er iemand een idee heeft hoe dit kan worden opgelost.