Stefanvm

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

OneNumber activatie geeft melding Geen 06-nummer gevonden

OneNumber activatie geeft melding Geen 06-nummer gevonden

De volgende acties zijn reeds uitgevoerd:

 

- Apple iPhone 12 Pro > iOS-versie 17.2.1 geïnstalleerd

- Apple Watch Ultra 2 > iOS-versie 10.2 geïnstalleerd

 

- Apple Wacht Ultra 2 > reset via "stel opnieuw in"

 

- Gebeld met Vodafone support, support mee laten kijken in het systeem tijdens aanmelden voor OneNumber, alles gaat goed maar registratie lukt niet. Blijkbaar staat er in mijn zakelijk account een onbekend nummer dat niet overeenkomt met mijn Vodafone 06 abonnement. Wijziging telefoonnummer wordt bij wijziging niet opgeslagen. Advies gekregen om langs te gaan bij een Vodafone winkel.

 

- Medewerker in de Vodafone winkel kreeg het ook niet voor elkaar om het onbekende nummer aan te passen naar mijn Vodafone abonnement. Mijn accounts zijn verwijderd en opnieuw aangemaakt, helaas lukt het dan nog niet om het nummer te wijzigen of een OneNumber abonnement af te sluiten.

 

- Gebeld met Vodafone support, zij hebben een ticket aangemaakt om mijn nummer aan te passen naar mijn 06 van mijn abonnement. Helaas is het nog steeds niet mogelijk om OneNumber te activeren en krijg ik nog steeds de melding: " Geen 06-nummer gevonden" 

 

- In de Vodafone winkel werd nog wel de opmerking gemaakt dat ik een oud type Zakelijk Vodafone abonnement "Red Pro Elite" heb met 2 extra Multi Data Sim opties, wellicht dat de activatie hier op vast loopt?

 

Ik ben ten einde raad, wie kan mij helpen?

 

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Stefanvm, goedemiddag!

Mijn collega Alex heeft mij eventjes gevraagd om te kijken naar de situatie. Ik ben voor je aan de slag gegaan en heb alles in My Vodafone goed gezet qua rechten/gebruikers. Wil je jouw Watch en toestel eens opnieuw opstarten en de aanvraag opnieuw doorlopen? Je zou nu OneNumber zonder problemen moeten kunnen aanvragen 🙂

Bekijk in context

7 Reacties 7
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 227Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @Stefanvm, welkom op de Vodafone Community!

 

Logisch dat je ten einde raad als je er al zo lang mee bezig bent. Hoewel ik het vermoeden heb dat we deze stap allang zijn gepasseerd als je zoveel contact hebt gehad, wil ik het toch delen, want ik zie het nog niet specifiek terug: De foutmelding komt normaal gesproken voor als je inlogt met een profiel die niet de juiste rechten heeft. Dat kun je zelf in My Vodafone aanpassen:

 

Foutmelding - Geen 06 nummer gevonden

  • Log in op het My Vodafone account van de beheerder
  • Klik op Profiel
  • Klik op Ga naar gebruikers
  • Klik op Gegevens gebruiker wijzigen bij de gebruiker die de rechten nodig heeft
  • Scroll naar beneden en vink Abonnement beheren aan
  • Klik op Wijzigen
  • OneNumber bestellen via het My Vodafone account is nu mogelijk

 

Als je dit al hebt gedaan en/of je komt hier niet mee verder, vrees ik dat ik op dit moment even geen andere opties heb. Je hebt een zakelijk account, dus ik zou je normaal gesproken daar ook heen verwijzen. Begrijp ik uit je bericht dat het ticket dat is aangemaakt nog loopt?

Stefanvm
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

image.png

Hoi Alex,

Ik heb het proberen te wijzigen, ik kan toegang tot abonnement aanzetten en instelling opslaan.

Vervolgens krijg ik de melding "Gelukt de wijzigingen zijn verwerkt."

Als ik dan terug komt in het hoofdscherm staat er nog steeds bij Abonnementen Geen toegang.

Ook nieuwe gebruikers die ik toevoeg kan ik geen toegang geven tot abonnementen.

 

Laatste ticket (wijziging telefoonnummer) na het telefonisch contact is inmiddels afgesloten.

 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 227Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Helder 😞 Ik vind het heel vervelend om je nu weer ergens anders heen te sturen nadat je al zoveel stappen hebt doorlopen, maar ik vrees dat hier een case voor aangemaakt moet worden en dat moet via onze zakelijke afdeling. Daarvoor wil ik je dus toch vragen opnieuw met hun contact op te nemen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Stefanvm, goedemiddag!

Mijn collega Alex heeft mij eventjes gevraagd om te kijken naar de situatie. Ik ben voor je aan de slag gegaan en heb alles in My Vodafone goed gezet qua rechten/gebruikers. Wil je jouw Watch en toestel eens opnieuw opstarten en de aanvraag opnieuw doorlopen? Je zou nu OneNumber zonder problemen moeten kunnen aanvragen 🙂

Stefanvm
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Cecilia,

 

Yes, het is gelukt om de OneNumber aan te vragen, ik hoef alleen nog tot wachten op de activatie maar dat zal vast wel goed komen!

 

Bedankt voor de hulp!

TC_Connect

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@CeciliaKan ik jou een privebericht Sturen? Ik heb een probleem met een E-sim activeren op een Red Pro Abonnement, en schijnt een andere oorzaak te hebben geeft klantenservice/dealerdesk aan.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @TC_Connect 
Ik help je uiteraard graag via de Community. Het beste is om hiervoor even een eigen topic te starten en aan te geven wat er precies misgaat bij de aanvraag van OneNumber (foutmelding etc). Zorg er daarnaast ook voor dat je Community profiel is aangevuld met je persoonlijke gegevens. Dit is alleen zichtbaar voor mij als moderator. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic