KinStu

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

OneNumber - Oeps, er is een serverfout opgetreden

Beste …,

 

Ik heb bij jullie een Apple Watch + Onenumber besteld. Gisteren kreeg ik de Apple Watch binnen, maar lukt het niet om de mobiel internet te activeren.

 

Vragen:

- Moet ik mijn Sim veranderen/swippen naar eSim?

Zo ja , hoe doe ik dat? 

 

- Via mijn Watch app, kom ik niet verder dan “ Ops is een serverfout opgetreden”. Welke stappen moet in nemen om dit te oplossen?

IMG_5887.png

Ik hoor het graag van jullie.

mvg,

KS

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hi @KinStu 
Ik had nog geen update ontvangen, maar als ik je gegevens controleer dan zie ik nu OneNumber actief staan. In dit geval heeft de aanhouder dus gewonnen? 🙂

Bekijk in context

8 Reacties 8
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hi @KinStu, goedemorgen en welkom hier!

De foutmelding laat zien dat het openen van de pagina te lang duurt. Bij deze foutmelding wil ik je aanraden om eerst niet je simkaart om te ruilen naar een eSIM. 

Op de screenshot zie ik dat je verbonden bent via wifi. Wat gebeurt er als je zowel jouw Watch als mobiele telefoon herstart en de activatie van OneNumber via de Apple Watch doorloopt via 4G/5G ?

KinStu
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

 Hoi @Cecilia , ik hb zojuist mijn iphone en watch opgestart via 5G, helaas kijk ik hetzelfde melding.

IMG_5890.png

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Check @KinStu. Bedankt voor het testen. Deze foutmelding hopen we eigenlijk niet meer terug te zien, dus ik wil dit graag intern voor je doorzetten.  Ter dubbelcheck. Je krijgt deze foutmelding nadat je op 'configureer netwerk' hebt geklikt? 

Wil je voor mij in jouw Community profiel onder het kopje 'Persoonlijke Informatie' vermelden om welk klantnummer het gaat en voor welk mobiele nummer je OneNumber wilt aanvragen? Als je dit hebt gedaan, geef je mij dan een seintje? Dan zet ik deze informatie graag voor je door.

KinStu
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi @Cecilia  klopt,  ik krijg deze foutmelding na dat ik op ‘Configureer netwerk' heb geklikt.

 

Ik heb zojuist mijn klantnummer en telefoonnummer aan mijn profiel toegevoegd.

 

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Heel fijn dat je zo snel reageert en jouw profiel hebt aangevuld @KinStu! Ik zet de informatie direct voor je door. Zodra ik meer weet, dan hoor jij weer van mij 🙂

KinStu
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi @Cecilia  is er enige update voor deze melding. Ik krijg nog steeds hetzelfde foutmelding.

 

mvg KinStu

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hi @KinStu 
Ik had nog geen update ontvangen, maar als ik je gegevens controleer dan zie ik nu OneNumber actief staan. In dit geval heeft de aanhouder dus gewonnen? 🙂

KinStu
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi @Cecilia  klopt, gisteren avond heb opnieuw geprobeerd en is gelukt. OneNumber is nu actief en werkt.

 

bedankt voor je hulp.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic