jeroenlaven90

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

One number werkt niet

Ik heb alles geupdate en gerestart en gereset maar de Watch app geeft nog steeds aan dat vf nl geen Apple Watch ondersteund. Iemand inmiddels een oplossing want ik zie dat ik niet de enige ben. 

39 Reacties 39
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @jeroenlaven90, goedemorgen en welkom hier!

Even een korte dubbelcheck! Beschikt jouw toestel over iOs 17.1 en watchOS 10.1? Zo ja, heb je na het bijwerken van de software zowel de Watch als je toestel opnieuw opgestart en is de Watch binnen de EU aangeschaft? 🙂 Ik hoor het graag van je! Dan zet ik het intern door.

Tjentszu

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb exact het zelfde probleem. Waar kan ik mijn gegevens naar toe sturen? 

groetjes

 

HiddeJF

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Voor mij ook nog steeds niet mogelijk om op Configureer mobiel netwerk te klikken. Daaronder staat nog steeds "Je vf nl-account komt niet in aanmerking voor mobiele voorzieningen op je Apple Watch. Neem voor meer informatie contact op met vf nl.".

iPhone 14 Pro en Apple Watch ultra al meerdere keren gereboot. Beide zijn ook up to date.  Mijn abonnement maakt deel uit van een Red Together abonnement, levert dit misschien problemen op?

TAW81

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bij mij het zelfde. alles geüpdatet, gereboot en juiste abonnement. 

Tjentszu

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi Cecilia, 

 

Hoe kan ik een PM sturen met mijn gegevens ? 

fijne dag.

RikG

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ook hier het zelfde probleem. Ge-update naar 17.2 en 10.2, opnieuw opgestart… maar nog steeds de melding dat de service bij Vodafone nl niet beschikbaar is.

TAW81

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi @Cecilia die vraag heb ik ook. Kan je hier aan de achterkant naar kijken? Dank!

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 87Posts
  • 9Oplossingen
  • 16Likes

All, ik verwijs jullie graag door naar het centrale topic over dit onderwerp. Daarin vind je de meest voorkomende meldingen die we nu tegenkomen en een uitleg hoe je melding bij ons kunt maken. Op die manier kunnen we de informatie goed doorzetten naar de collega's die de meldingen onderzoeken. 

Tjentszu

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Been there done that werkt niet . Ik heb nu 2-4 kostbare uren besteed telefonisch met medewerkers van VF die mij verwijzen naar het forum om mijn gegevens achter te laten zodat het achter de schermen opgelost kan worden. 

dus niet blijkbaar. 🗄️ 🧱 (muur)

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 87Posts
  • 9Oplossingen
  • 16Likes

Hi @Tjentszu Je hebt er al veel tijd ingestoken inderdaad. Heb je een privebericht gestuurd aan Cecilia? Dan mag je er vanuit gaan dat we de gegevens doorzetten. Dat biedt niet direct een oplossing, dat snap ik, maar we zijn daar zeker wel mee bezig!

Tjentszu

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het lukt mij niet om een PB te sturen. Hoe doe ik dat ?  Klinkt erg Newb. I know. Ben ik ook maar dit is een soort last resort . Kom liever niet op fora.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 87Posts
  • 9Oplossingen
  • 16Likes

@Tjentszu  Je kunt een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, via de envelop rechtsboven. Daar kun je een bericht opstellen en de gewenste ontvanger te selecteren. 

Tjentszu

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik ga het proberen. Thank you! 😊 

Gonzalezmeneses

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb zelfde probleem hier hoe kan ik die oplossen?

Richard33

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bij mij werkt het ook niet, krijg ook mijn instellingen van de vodafoon account niet aangepast.

Martijn_MKL

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

hoi,

 

ik heb zelfde probleem, dacht dat er ondersteuning wat ook na aanschaf bij vodafone zelf. Maar wordt nog steeds niet ondersteund en niemand reageerd verder op deze vraag.

 

vodafone graag oplossing!

Ik heb iPhone 15 mac pro en apple watch titanium via vodafone.

Martijn_MKL

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Zelfde probleem, al oplossing?

Iphone 15 mac pro, wacht titanium via jullie!

 

wordt geen netwerk weergegeven!

Martijn_MKL

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

@Cecilia 

Voor mij ook nog steeds niet mogelijk om op Configureer mobiel netwerk te klikken. Daaronder staat nog steeds "Je vf nl-account komt niet in aanmerking voor mobiele voorzieningen op je Apple Watch. Neem voor meer informatie contact op met vf nl.".

 

Kan ik privé bericht sturen?

 

Zoja waar?

Red

Iphone 15 Pro Max 17.1

Watch Ultra 2 17.1

 

 

jeroenlaven90
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Yes. Apple Watch Ultra gekocht bij bol.com. Alles nu meerdere malen aan en uit gezet en op de laatste niet beta versie.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic