Speedfreak1176

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

One number niet te activeren op Watch 10: Geen 06 nummer gevonden.

Ik probeer nu al 2 maanden One number op mijn nieuwe iWatch 10 werkend te krijgen/te installeren. 
Telkens krijg ik in het configuratiescherm in de Watch app op mijn telefoon de melding: Geen 06 nummer gevonden. 
Het lijkt erop dat er geen 06-nummer aan je account is gekoppeld. 

diverse keren contact gehad met de service desk, 2 uur bij een Vodafone winkel gezeten en tot nu toe geen werkend abonnement op mijn iWatch. Case aangemaakt, geen resultaat (terugkoppelen van voortgang kan overigens ook beter. Pas actie ondernomen nadat ik er 3 keer over gebeld heb). 
Meerdere keren aangegeven dat de soortgelijke issues ook al bekend zijn op de community en die lijken opgelost te zijn…

nu 2 maanden, en heel veel frustratie, verder de toevlucht moeten zoeken naar de community. 
hoop dat ik hier wel gehoord, en vooral verder geholpen, word. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3679Posts
  • 1139Oplossingen
  • 1206Likes

Hi @Speedfreak1176, een warm welkom hier!

De foutmelding die je krijgt te zien, is een hardnekkige foutmelding. Deze wordt bij jou veroorzaakt doordat er in My Vodafone 2 profielen zijn met niet de juiste rechten om OneNumber te bestellen. Ik ben gelijk voor je aan de slag gegaan en heb dit samengevoegd tot 1 correct profiel. Wil je proberen om OneNumber opnieuw te bestellen? Herstart alvorens je de nieuwe aanvraag doet wel even opnieuw jouw iPhone en Apple Watch. Ik hoor graag of het is gelukt 🙂 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3679Posts
  • 1139Oplossingen
  • 1206Likes

Hi @Speedfreak1176, een warm welkom hier!

De foutmelding die je krijgt te zien, is een hardnekkige foutmelding. Deze wordt bij jou veroorzaakt doordat er in My Vodafone 2 profielen zijn met niet de juiste rechten om OneNumber te bestellen. Ik ben gelijk voor je aan de slag gegaan en heb dit samengevoegd tot 1 correct profiel. Wil je proberen om OneNumber opnieuw te bestellen? Herstart alvorens je de nieuwe aanvraag doet wel even opnieuw jouw iPhone en Apple Watch. Ik hoor graag of het is gelukt 🙂 

Speedfreak1176
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Cecilia,

Heel erg bedankt. Eindelijk zijn mijn problemen met Onenumber opgelost. 
Na jouw acties de gevraagde stappen uitgevoerd en als door een wonder kon nu wel alles geactiveerd worden. 

Meteen getest bij een rondje hardlopen en ben blij. Het werkt!

misschien een tip om de collega’s van de klantenservice te helpen en boze klanten te voorkomen. Jouw acties ergens opstellen en delen met de collega’s. 

nogmaals bedankt!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3679Posts
  • 1139Oplossingen
  • 1206Likes

Ontzettend graag gedaan @Speedfreak1176. Ik ben blij dat je toch de stap hebt genomen om je toevlucht op de Community te plaatsen, zodat ik je hiermee kon helpen.  Jouw feedback zet ik intern door, want ik vind het oprecht jammer om te lezen dat je hier zoveel tijd aan kwijt bent geweest terwijl we het via deze weg relatief snel samen hebben kunnen oplossen. Mocht er in de toekomst iets zijn, dan weet je mij hier te vinden!

Veel plezier met OneNumber (ideaal tijdens het hardlopen) en alvast een fijn weekend voor jou! 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic