R062152

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onbeschofte/niet klantvriendelijke medewerker in dienst bij Vodafone

Ik belde gisteravond naar Klantenservice van Vodafone omdat op de website staat dat 2 rekeningen niet betaald zijn. En omdat niet mogelijk is een e-mail te verzenden naar klantenservice Vodafone via de website. Emails worden niet beantwoord. Toen ik dit voorlegde heb ik een onbeschofte schreeuwen bijna hysterische medewerker gehad die niet voor rede vatbaar was
1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Je kunt het beste je bankafschriften / internetbankieren-omgeving controleren of je in de afgelopen drie maanden al je Vodafone facturen volledig en op tijd hebt betaald.
Is dat wel het geval, dan hoef je je geen zorgen te maken. En alleen maar Vodafone te informeren dat je al hebt betaald. Dat kan op verschillende manieren. Maar een gesprek met een telefonische klanten-service-medewerker, die wel begripvol en behulpzaam is, werkt het snelste.
Misschien had de medewerker die je gisteren hebt gesproken een slecht humeur.

Als je niet hebt betaald. Dan zul je alsnog moeten betalen. Dat kan op twee manieren.
1) Via de instructies en de weblink die je hebt gekregen in het herinnerings-sms-je van Vodafone.
Dan betaal je via een iDeal-betaling via je internetbankieren-omgeving.

2) Via een eigen-initiatief-overboeking naar het gangbare bankrekeningnummer van Vodafone. Zie je bankafschriften of internet-bankieren-afschriften.
Vermeld in dat geval per betaling je klantnummer-bij-Vodafone (zie je contract / My Vodafone) en het betreffende factuurnummer. Bij meerdere openstaande facturen, werkt het het beste om per factuur apart te betalen, met vermelding van het factuurnummer.

Succes !

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic