M.C. Vugts

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Onbereikbaar voor een NIET-geblokkeerd nr.; wordt weergegeven als 'geblokkeerd' in belgeschiedenis

Sinds di 20-8 blijk ik niet meer telefonisch bereikbaar voor mijn partner. ('lijn bezet'). Voor anderen ben ik voor zover ik weet wel gewoon bereikbaar.

Maar bij belpogingen van hem gaat mijn telefoon dus niet eens over én ik ontvang ook geen notificatie van een gemiste oproep.

Echter, in de belgeschiedenis op mijn toestel worden zijn belpogingen weergegeven als 'geblokkeerd'..
Het nummer is zeker niet geblokkeerd (gecheckt)!

Vreemd genoeg komen zijn SMS-berichten wel gewoon door. Ook kan ik hem wel normaal bellen. Hij zit trouwens bij KPN (mocht dat uitmaken).

Is dit een bekend probleem?
Wat is er aan de hand en hoe los ik dat op?

Ik heb het toestel reeds herstart en Vodafone heeft ook een netwerkherstart of zoiets gedaan, maar dit heeft niet geholpen.

Vriendelijke groet, Marie

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
M.C. Vugts
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt voor het meedenken.  Helaas werkte dat allemaal niet.

Uiteindelijk heb ik al zijn gegevens uit mijn adresboek verwijderd en bleek hij mij ineens wel weer te kunnen bellen. Geen idee waarom, maar dat werkte dus.

Bekijk in context

5 Reacties 5
M.C. Vugts
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Screenshot_20240823-193114.png

 Screenshot van een deel van de belgeschiedenis

Energieboy
Expert
Expert
  • 12275Posts
  • 3559Oplossingen
  • 3204Likes

Heeft je partner ook al contact opgenomen met KPN en gevraagd of deze daar geblokkeerd staat? Wat je ook kan doen is even een SIMkaart ruil met je eigen toestel en dan elkaar nog eens bellen. Kijken wat er dan gebeurd, of een heel ander toestel gebruiken, mocht je toch niet zeker zijn. Jullie kunnen samen even contact opnemen met je huidige provider (jij Vodafone en je partner KPN) om je opnieuw op het netwerk te laten registreren. Misschien dat er daar een foutje ingeslopen is. 

En wie weet is het nummer door KPN geblokkeerd, kan niet terug lezen of je partner daarmee contact heeft gehad.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 81Posts
  • 13Oplossingen
  • 22Likes

Goedemorgen @M.C. Vugts 

We zijn alweer een aantal dagen verder en sinds de adviezen van @Energieboy hebben we geen reactie meer gekregen.

Is het bereikbaarheidsprobleem inmiddels opgelost en kan jouw partner je weer bereiken?

M.C. Vugts
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt voor het meedenken.  Helaas werkte dat allemaal niet.

Uiteindelijk heb ik al zijn gegevens uit mijn adresboek verwijderd en bleek hij mij ineens wel weer te kunnen bellen. Geen idee waarom, maar dat werkte dus.

M.C. Vugts
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Na alle aangedragen tips & tricks onverhoopt te hebben geprobeerd, heb ik zijn contactgegevens volledig uit mijn adresboek verwijderd en op die manier blijk ik wel weer  bereikbaar voor hem. Geen idee waarom, maar het werkt:)

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic