Ashuni

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Onbereikbaar voor T-Mobile klanten

Het is al weer bijna 2 jaar geleden dat ik van T-Mobile overstapte naar Vodafone met nummerbehoud. Bij de overstap geen enkel probleem ondervonden, prima geregeld. Na +- 0.5 jaar begonnen de problemen dat mijn naasten (T-Mobile klanten) mij niet meer kunnen bereiken. Vodafone service: 1 kruischeck met sim en telefoon, 2 nummer geblokkeerd van deze personen etc., 3 nieuwe sim, 4 T-Mobile ZELF contacten en navragen of zij mijn daadwerkelijk uit het systeem hebben gehaald, 5 Vodafone heeft de registratie van de verschillende gesprekken en er zou een "ticket" hebben aangemaakt om dit verder uit te zoeken. Voor de zomer dit jaar zou ik de oplossing krijgen. "We bellen u binnen 3 weken terug". Geen van de bovenstaande ideeën hebben mij geholpen. Tot heden heb ik niks vernomen van Vodafone. En dan wel NIEUWE aanbiedingen versturen, want binnenkort verloopt MIJN contract.

Via deze weg probeer ik nou een oplossing te krijgen. Mocht er geen oplossing zijn dan zit er niks anders op dan te verhuizen naar een ander provider.

Jammer!

Ashuni
5 Reacties 5
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Ashuni , ik kan me voorstellen dat dit uiterst vervelend is. Dit is echter echt iets waar je contact over moet opnemen met de klantenservice. Zij zullen dit probleem moeten doorzetten naar de technische dienst voor onderzoek. Als er eerder al een ticket is aangemaakt zou je ook de status hiervan moeten kunnen opvragen.
Ashuni
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
En zo blijven we aan de gang.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Ik kan je helaas geen ander antwoord geven. Dit is echt iets dat via de klantenservice bij de Technische Dienst aangemeld dient te worden voor onderzoek. We zullen dit topic dan ook binnenkort sluiten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic