Dennis123

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onbereikbaar door Whatsapp

Hallo,
 
Ik zit sinds ongeveer een maand met een vreemd en vervelend probleem. Ik heb trouwens een prepaidsim  en een nokia e72 en koop maandelijks of soms wekelijks blox om te kunnen internetten. Tot ongeveer begin februari werkte alles naar behoren. Whatsapp, email, bellen en sms-en, het ging allemaal zoals het hoort. Zo ineens, zonder veranderingen, of in elk geval zonder me bewust te zijn van veranderingen, bleek ik totaal onbereikbaar te zijn op het moment dat whatsapp aan stond. Ik kon/kan niet meer bellen, gebeld worden, geen sms meer sturen of ontvangen.
 
Ik heb het probleem kunnen oplossen door whatsapp te verwijderen en ik heb de afgelopen maand geen problemen gehad zonder whatsapp op mijn toestel. Nu begin ik whatsapp toch wel te missen en heb gister opnieuw whatsapp geinstalleerd maar onmiddelijk na installatie en verbinden had ik hetzelfde probleem opnieuw, totaal onbereikbaar.
 
Heeft iemand een idee wat hier aan de hand is of in welke richting ik dit probleem moet zoeken?
 
Alvast bedankt!
3 Reacties 3
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hoi Dennis,

Welkom op het Forum!

Ik moet je eerlijk zeggen je niet direct verder te kunnen helpen.
Ik heb je probleem nog niet eerder gehoord.

Ik zou hetzelfde gedaan hebben, deinstalleren van de app en opnieuw proberen.

Heeft ons aller vrind Google je al wat verder gebracht?
Dennis123
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Chris,
 
Bedankt voor je reactie. Het verhaal word sinds gister nog vreemder... Aangezien ik mijn Nokia E72 toch al een beetje zat was heb ik een E7 gekocht van het zelfde merk, Belle erop gezet,(oude) simkaart erin en poef... zelfde probleem, tenminste, dat dacht ik.... Weer na de installatie van whatsapp was het onmogelijk te bellen (alle nummers die ik probeer te bellen zijn ingesprek) en onmogelijk te smsen (onbekend nummer) te versturen. Echter ik kon nu wel gebelt worden terwijl er een actieve packetverbinding was. Dat leek al heel wat maar pas toen ik mijn sim weer van de ene naar de andere telefoon heb geplaatst kwamen mijn smsjes binnen, die komen dus niet door.
 
Ik zit nu te denken dat het haast wel met het simmetje te maken moet hebben en zal vandaag eens een vodafonewinkel bezoeken om te zien of ik er een nieuwe voor kan krijgen.
 
Google helpt me geen steek verder trouwens. Mocht een nieuw simmetje het probleem oplossen dan laat ik dat nog even weten.
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hi Dennis,

Laat ons inderdaad even weten of een nieuwe sim het probleem oplost.

Ik zou wel verbaast zijn als een nieuwe sim de oplossing is.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic