Jeppp

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Onbeperkte data eerste 3 mnd

Hallo...
Ik heb mijn abon verlengd met 1 jaar. Een smart L abon. Met ziggo krijg ik dubbele data zoals in myvodafone zichtbaar is. Echter ik kreeg wel een sms dag na verlengen dat mijn data miet verdubbeld werd daar ik geen ziggodiensten meer had. Terwijl dit wel zo is. Waarom dan dit sms als er in myVodafone dit wel staat?
Heb ik bij dit abon ook de eerste 3 mnd onbeperkt internet in nederland en europa?

Mvg


Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2447Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes

  • Bestel een Smart, Red of Black abonnement en krijg de eerste 3 maanden onbeperkt data binnen heel Nederland.
Dus je zou inderdaad de 1e 3 maand onbeperkt moeten krijgen, maar dit is alleen in NL en niet in de EU geldig zoals je vroeg. Tijdens de 1e 3 maand krijg je wél een 10GB EU bundel gratis, zodra je in de EU komt wordt die bundel zichtbaar. De 10GB EU bundel, naast onbeperkt NL, heeft Vodafone per 1 juni ingevoerd, daarvoor was de 3 maand onbeperkt internet bundel ook niet in de EU geldig.
Hoe 't met met je Ziggo voordeel zit weet ik niet, wellicht was die SMS een foutje van een systeem maar klopt het wel gewoon. Je ziet die dubbele bundel namelijk wél toch?
Misschien kan je 't best even bellen met de klantenservice, die kunnen het 't checken en eventueel rechtzetten denk ik.

Bekijk in context

3 Reacties 3
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2447Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes

  • Bestel een Smart, Red of Black abonnement en krijg de eerste 3 maanden onbeperkt data binnen heel Nederland.
Dus je zou inderdaad de 1e 3 maand onbeperkt moeten krijgen, maar dit is alleen in NL en niet in de EU geldig zoals je vroeg. Tijdens de 1e 3 maand krijg je wél een 10GB EU bundel gratis, zodra je in de EU komt wordt die bundel zichtbaar. De 10GB EU bundel, naast onbeperkt NL, heeft Vodafone per 1 juni ingevoerd, daarvoor was de 3 maand onbeperkt internet bundel ook niet in de EU geldig.
Hoe 't met met je Ziggo voordeel zit weet ik niet, wellicht was die SMS een foutje van een systeem maar klopt het wel gewoon. Je ziet die dubbele bundel namelijk wél toch?
Misschien kan je 't best even bellen met de klantenservice, die kunnen het 't checken en eventueel rechtzetten denk ik.
Jeppp
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dankjewel.
Dus binnen NL 3mnd onperkt data
In EU 10GB per maand de 1e 3mnd.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic