Hoi
Welkom op de klanten help klanten Community van Vodafone
Wat goed dat je een waarschuwing geeft naar Vodafone over je eventuele overstap als men geen onbeperkt data abonnementen gaan aanbieden. Of het leeft bij de klanten, geen idee maar dat ze je discussiebericht een half jaar geleden hebben gesloten, zegt al genoeg. Jammer genoeg kan ik deze niet meer terug lezen, had graag willen weten of er meer draagvlak voor zou zijn. Weet je, onbeperkt is misschien wel onbeperkt bij een andere provider maar als je na 5GB nog verder wenst te gaan moet je elke keer weer een SMSje sturen om weer een GB te krijgen. Even ter info bij een ander GSM Provider: Na het bereiken van dit daglimiet in Nederland, wordt de internetverbinding tijdelijk verbroken. Je kan dan kosteloos een GB aanvuller aanschaffen zodat je weer verder kan internetten op de oorspronkelijke snelheid. De kosteloze GB-aanvuller kun je onbeperkt aanvragen. Je ontvangt een waarschuwings-SMS bij het bereiken van 80% van jouw data én bij het volledig verbruiken van jouw data.
Dat lijkt me ook wel weer een gedoe om dit elke keer te moeten doen. Heb je Ziggo? Neem dan een Vodafone Red Super abonnement en je hebt 40GB om te gebruiken, zonder dat je elke keer een SMSje hoeft te zenden. Zelf lijkt me dat veel makkelijker en je hoeft niet eens met 4 man in 1 huis te wonen om korting te ontvangen (alleen als je ook Ziggo klant bent natuurlijk).
Weet je, het is altijd lastig om te weten wat mensen willen. De een wil dit en een ander wil dat. Snap je vraag maar zelf denk ik dat Vodafone daar voorlopig niet in mee gaat. Maar goed, het kan ook net zo goed zijn dat ze er over een half jaar wel mee komen, ik weet het ook niet. Er is maar 1 oplossing, als je abonnement afloopt en Vodafone ken niet bieden wat jij wenst te willen hebben, dan stap je toch over. Klinkt hard maar zo simpel is het wel.
Ik wens je in ieder geval veel succes met je keuze Alessandro. Goed weekend en eerst maar eens lekker genieten van het mooie weer de komende dagen. Fijne dag nog!