Metalharpey

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onbeperkt data 25/12-26/12

Ik heb een bericht gehad dat ik gratis data zou hebben op mijn mobiel met de kerstdagen.
Blijkbaar gaat er toch iets fout want het is nu 2 uur nadat het ingegaan zou zijn en toch komen de kosten op mijn bundel!
http://i.imgur.com/MsOxRlw.jpg
9 Reacties 9
elzepelsje

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb prepaid en in November opgewaardeerd maar als ik mijn wifi uit zet heb ik geen internetverbinding. Ook niet na uitschakelen en opnieuw aan zetten van de telefoon.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi Metalharpey,

Behoorde je ook tot de abonnementen groep die hiervan gebruik kon maken? De actie was van 25 december 00:00 tot 26 december 23:59.

Weet je zeker dat je niet eerder bent begonnen met internetten? Staan de kosten nog steeds in My Vodafone?
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Metalharpey , heb je de zaken die SamsungExpert benoemd nog kunnen nakijken? Bij geen reactie zullen we het topic sluiten.
Metalharpey
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,

Ik heb nog even gekeken maar het is gewoon van mijn bundel afgeschreven... Ik ben nu dubbel zoveel kwijt als normaal met mijn abonnement en dat is niet de bedoeling. Mijn bewindvoerder is hier nogal kwaad over dus ik zou graag zien dat jullie dit kunnen oplossen...

Ik zag overigens net ook in My Vodafone dat de bundel ook van januari al gelijk ingehouden is... Heeft dit te maken met het feit dat ik onder bewind sta of is er gewoon iets fout gegaan bij jullie (in het systeem of wat dan ook)?
Anonymous
Niet van toepassing
Laat de bewindvoerder contact opnemen met de klantenservice Metalharpey
Dan kunnen we samen met hem of haar kijken waar het mis is gegaan en als het mis is gegaan, corrigeren.
Metalharpey
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja ehm de bedoeling in het kader werken naar zelfstandigheid is dat ik het ZELF oplos tenzij jullie niet mee willen werken dan heb ik geen keus dan het bij hun neer te leggen. Moet ik het nou echt zo gaan spelen? Beetje jammer weer.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Uiteraard willen we je graag helpen, echter is het zo dat we in dit geval privégegevens van je nodig hebben om dit verder te onderzoeken.
Omdat we dit via het forum niet kunnen inzien, hebben we je verwezen naar onze collega's van de klantenservice.
Zij kunnen dit aan de hand van je gegevens verder onderzoeken.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Metalharpey heb je ondertussen al contact gehad met onze klantenservice?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic