pascalsnijders

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onbekend dataverbruik op factuur

op 1 dag een bedrag van 1,78 binnen NL aan data dat 'buiten bundel' valt? Wat is dat?
2 Reacties 2
pascalsnijders
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Off-topic.Overigens, na inschrijving hier en het invullen van mijn geboortedatum (11 mei 1974) vond men dat ik toestemming van mijn ouders nodig had omdat ik te jong was. Heel erg apart.
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @pascalsnijders

Allereerst hartelijk welkom op ons forum, hier helpen de klanten elkaar.
Dataverbruik:
je provider kan nooit zien waaraan je data is opgegaan. Er wordt alleen geconstateerd dat er verbruik is en de hoeveelheid wordt geregistreerd. Als je bundel op is dan wordt het apart berekend conform het tarief dat bij je abonnement hoort. De tarieven van alle abonnementen kun je in dit overzicht terugvinden.

Registratie:
Het is mij niet helemaal duidelijk welke registratie je hier bedoelt. Ik kan me enkel voorstellen dat er geconstateerd is dat je niet de contractant van het nummer bent. In dat geval is de vraag terecht. Immers dit soort zaken wordt enkel met de contractant besproken.
Mocht ik met mijn vorige aanname niet goed zitten, dan is het wellicht handig dat we er even samen naar kijken.
Stuur ons hiervoor een privébericht met daarin de melding / mail die je van ons hebt gehad, waarin wij vragen om toestemming van je ouders.

Groeten, Per
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic