Ericz

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Onaangename kerstverrassing

Ha,

Afgelopen tijd allerlei mooie reclames zien langskomen dat je met je (naar nu blijkt nieuwe) red abonnement in europa kan internetten uit je bundel. Dus mooi, blox uitgezet en lekker op vakantie. Na nu blijkt dus alleen van toepassing op nieuwe abonnementen. Al jaren klant met o.a. een super red abonnement. Nu thuis blijkt er voor meer dan 20 euro buiten de bundel te zijn ge-internet.... Mooi gebaar naar loyale klanten.

Eric Klantnummer: xxxxxxxxx

Een weekje afgewacht of Vodafone nog met een oplossing voorstel zou komen... helaas geen enkele reactie. Inmiddels zijn de abonnementen opgezegd en zijn we overgestapt. Jammer, maar bedankt voor de goede jaren.
6 Reacties 6
Peterfierst

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb het hetzelfde. En als je aanklikt in de vodafoneapp kosten België dan staat dat dat uit de bundel gaat. Niet dus ben benieuwd hoe jullie dit gaan oplossen.
Reks

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Tja,ben ook al heel lang klant maar met zulke stunts zal dat niet lang meer zijn.
Altijd hetzelfde met al die bedrijven.
Nieuwkomers profiteren,vaste klanten niet.
mardek

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is toch altijd zo dat bij welke aanbieder je ook zit, acties voor nieuwe abos zijn.
Denk dat Vodafone daar geen uitzondering in is.
Heb ook een telfort abo , nieuwe abos konden minuten en mbs meenemen , ik dus niet .
Als je abo afloopt kun je verlengen en dan heb je die mogelijkheden dus weer wel.
Geldt niet alleen voor mobiele aanbieders, neem het energie contract of welk ander contract waar men mee stunt , om simpel gezegd klanten te krijgen. En dar is niets onrechtmatig aan en zelfs te begrijpen .
Hier moet de huidige gebruiker zelf beter op letten.
Zuur maar ti's niet anders
Ericz
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Het gaat hier niet om een lopend contract waarvan de vervaldatum nog niet bereikt is, maar om een contract dat al maanden geleden verlengd had kunnen worden. Kennelijk is Vodafone dol op deze slapers...maar ik ben nu wakker, en de overstap is met mijn hele bedrijf inmiddels ingediend. Makkelijk als je direct weg kan 🙂

Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Geen nieuwe reacties. Topic wordt binnenkort gesloten.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic