Kevin2

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Omzetten RED voorwaarden EU regelgeving

Blijkbaar zijn nieuwe klanten en bestaande klanten niet even belangrijk.
Het enige wat ik wil is de blox Alles in één op Reis Wereld XL aan zetten.
Echter dien je dan eerst je verouderde abbonement om te zetten naar een EU abbonement, wat vervolgens €15,00 kost.
Ik vind dit persoonlijk belachelijk, als je een nieuw abbonement afsluit betaal je dit niet, ook vraag ik niet om Europa maar om een simpele blox.
6 Reacties 6
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Kevin2,

Wanneer je nog geen RED EU abonnement hebt, kun je gebruik maken van de volgende BloX:
https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/blox/voordeel-in-en-naar-buitenland.shtm...
Hier staat ook een BloX tussen die geschikt is voor buiten de EU.

Kevin2
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat kan echter zou ik graag meer gebruiken dan de 30 MB aangeboden in de Internet op Reis dagbundel wereld.
Dat kan dus niet zonder omzetting abbonement wat mij €15,00 zou kosten, ik twijfelde nog over te gaan naar Ziggo qua vast internet, maar nu ik zie wat voor service er door dit nieuwe gezamelijke bedrijf geboden ben ik blij dit niet gedaan te hebben.
Klanten uitmelken voor iets wat een abbonement afgesloten na 1 november 2016 niks kost.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Kevin2,

Ik begrijp je volharding, maar voor bestaande klanten moet het abonnement omgezet worden en voor nieuwe of verlengende klanten bestaat dit abonnement al. Vanaf juni a.s. is het voor iedereen mogelijk om hun bundel in het buitenland te gebruiken. We sturen je hier ook nog een bericht over.
Kevin2
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik was al op de hoogte dat dit vanaf 1 juni gebeurd, des te belachelijker en klant onvriendelijker dat je er tot die tijd €15,00 voor durft te vragen voor iets wat je een maand later toch al doet.
Anonymous
Niet van toepassing
Ik snap je mening hierin, echter geldt al vanaf het moment dat de optie er is, dat hiervoor eenmalig 15 euro voor moet betaald worden.

Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic