koningjordy

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Omzetten RED voorwaarden EU regelgeving

Je kan nu dus je voorwaarden laten wijzigen om vanuit je bundel in heel europa te kunnen gebruiken. Kosten 15 euro, echter is dit dus vanaf 15 juni verplicht. Is het dan niet zo dat je alsnog onder die voorwaarden komt te vallen? of is het dan alleen de nieuwe abonnementen?

Who can help out? Ik volg het allemaal niet meer....
21 Reacties 21
Anonymous
Niet van toepassing
De roamingvoorwaarden zijn pas vanaf Juni 2017 (volgend jaar dus).
Mocht je er nu gebruik van willen maken, dan kun je inderdaad voor 15 euro eenmalig betalen mits je een abonnement hebt wat na April 2016 is aangesloten.

koningjordy
topicstarter
Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
En als ik er dus pas vanaf juni gebruik van wil maken, dan wordt het vanaf dan gratis geïmplementeerd? Steven- ? Mijn abo is idd afgelopen oktober ingegaan.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
koningjordy, op dit moment is dat nog niet duidelijk. Houd ons Forum en de website in de gaten.
Ingrids79

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Begrijp ik hieruit goed dat voor nieuwe klanten de nieuwe buitenland-voorwaarden, om je abonnementbundel te gebruiken in het buitenland, direct ingaan en ik als vaste klant die al jaren klant is bij Vodafone, hier niet direct gebruik van kan maken, of er zelfs extra voor moet betalen om er gebruik van te mogen maken?
Anonymous
Niet van toepassing
Zodra je mag verlengen is het ook mogelijk om hiervan gebruik te maken Ingrids79 zonder extra kosten. Om er nu al gebruik van te maken zijn er helaas wel kosten aan verbonden.
Jesse187

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb op 6 juli een Red abonement afgesloten bij vodafone. Dit is een Red 3 abonement en mij is net verteld dat het niet mogelijk is om 15 euro te betalen en dit aan te laten passen. Ik zou eerst voor 25 euro mijn abonement moeten laten overzetten naar red 4 en dan nog eens 15 euro moeten betalen. Klopt dit, of ben ik verkeer geinformeerd ?
Anonymous
Niet van toepassing
Je dient inderdaad dan eerst het abonnement om te laten zetten naar de red 4 variant en dan de EU optie aan te laten zetten. De EU optie is 15 euro. Betreft het omzetten van 3 naar 4 is bij iedereen anders ivm toestel of geen toestel etc. Jesse187
densan

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb woensdag jl. gevraagd de EU-bundel toe te voegen aan mijn abo, tot vandaag is dat niet gebeurd ivm een storing. Wanneer gaat het overzetten gebeuren, want ik betaal er wel € 15,00 voor.
Anonymous
Niet van toepassing
Hiervoor dien je contact op te nemen met de klantenservice densan
Wij kunnen vanuit hier niet in de systemen.
RJJJJ

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Storing van EU bundel toevoegen is nog steeds niet verholpen wat erg lang duurt.
Ik heb begrepen dat ik de kosten die extra in rekening gebracht worden door internetten in EU kan declareren en dat ik daarover een email zal krijgen.
Mijn vraag is: wanneer wordt email gestuurd?
PCM_Smeets

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kwam er vandaag ook achter dat mijn abonnement helemaal niet overgezet is. Maw Ik betaal wel kosten om mijn abonnement te laten wijzigen, maar ik kan niet bellen of internettten in de EU van mijn bundel.
Wanneer gaat Vodafone dat repareren? Is dit niet gewoon contractbreuk? Ik hou me wel aan de voorwaarden van vodafone. Ik betaal de kosten. Vodafone houdt zich niet aan de voorwaarden. Zij leveren niet de diensten waarvoor ik betaal.
Mobielpuntje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Net naar status migratie geinformeerd maar men gaf aan dat systeem er tot eind januari uit ligt!
Op mijn vraag of er van de kant van Vodafone actie wordt ondernomen richting mensen die daardoor geen gebruik kunnen maken van hetgeen ze wel beloofd is blijft men het antwoord schuldig.
Volgende week weekendje Londen, daarna kosten claimen bij Vodafone?
Kom op nou Vodafone, dit moet toch normaal worden opgepakt! Open en transparant aangeven hoe je hier mee omgaat en je eigen personeel informeren zodat die niet met een mond vol tanden staan.
Monique72

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb mijn (Red Super) abonnement verlengd in februari 2016, voor een looptijd van 2 jaar. Ik zou graag upgraden naar EU dekking maar begrijp nu dat dit niet zou kunnen omdat ik niet pas na 4 april een abonnement heb afgesloten ?!?!? Of kan het toch?
Anonymous
Niet van toepassing
Het is inderdaad alleen mogelijk bij de abonnementen die na april 2016 zijn aangesloten Monique72
hans56

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste Ingrids79,

je begrijpt het heel goed. Dit is overigens niet de eerste keer dat Vodafone laat zien dat het meer doet voor nieuwe klanten dan voor bestaande klanten. Het had Vodafone gesierd als het de EU mogelijkheid had opengesteld voor alle RED abonnementhouders, dus ook de bestaande klanten.
Het antwoord van Vodafone is dan ook verre van afdoende en uit onderzoek van de Consumentenbond blijkt dan ook dat Vodafone van alle grote providers zich het minst gelegen laat liggen aan de nieuwe EU regels. Ze doen het wel...uiteindelijk... maar geen dag eerder en geen cent minder dan strikt noodzakelijk. En onndertussen tikt Vodafone €2 of €5 per dag af, afhankelijk van het land waar je zit.
Het ware groots geweest als Vodafone het voorbeeld van T-Mobile had gevolgd, die al helemaal om zijn, ook voor alle bestaande klanten! Misschien iets om te overwegen in het kader van het vieren van de samenwerking met Ziggo.
Reks

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Je haalt me de woorden uit de mond.
Anonymous
Niet van toepassing
Ik begrijp jullie mening hierin. Echter is het zo dat het op de oudere abonnementen het niet mogelijk is om deze optie aan te zetten. Zodra je mag verlengen kun je hier ook gebruik van maken. Is het abonnement wat verlengt is vanaf April 2016 dan kun je de optie aan laten zetten via de afdeling migratie voor eenmalig 15 euro.
Apost

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Al een keer een datum bekend wanneer die migratie gaat gebeuren?
Anonymous
Niet van toepassing
Als de optie niet aan staat bij jou Apost dien je hier zelf voor te bellen.
Heb je pas verlengt na November 2016 dan is dit automatisch geactiveerd zodra het abonnement in gaat.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic