Denny1968

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Omzet misgelopen door Vodafone netwerkstoring

Ik werk via mijn mobiele telefoon en ook via Vodafone. Door deze storing ben ik 5 uur aan omzet misgelopen. Ik wil dat Vodafone mee hierin tegemoet komt, tevens mijn abonnementskosten compenseert.
Hoe kan ik dit verhalen op Vodafone?
1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 12296Posts
  • 3561Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi Denny1968
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Uiteraard heel erg vervelend dat je veel last hebt gehad van deze Vodafone storing. Antwoord op je vraag heeft Serkan in dese topic beschreven: https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/netwerkstoring-opgelost-295379

Lees de topic en je hebt antwoord op je vraag over de vergoeding. Gelukkig is het nu inmiddels opgelost.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic